قرارداد بازیگران Jupiter’s Legacy فسخ شد؛ نت‌فلیکس در عوض یک سریال اسپین‌آف می‌سازد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

نت‌فلیکس قرارداد بازیگران «میراث ژوپیتر» (Jupiter’s Legacy) را فسخ کرد تا احتمال کنسل شدن این سریال ابرقهرمانی افزایش پیدا کند. نت‌فلیکس همزمان سفارش ساخت یک سریال اسپین‌آف لایو-اکشن با اقتباس از «سوپرکروکس» (Supercrooks) را صادر کرده است. فصل اول سریال «میراث ژوپیتر» در قالب هشت اپیزود ۷ می از نت‌فلیکس پخش شد.

داستان «سوپرکروکس» در دنیای «میراث ژوپیتر» می‌گذرد و گروهی از شخصیت‌های ابرشرور را دنبال می‌کند. نت‌فلیکس سریال انیمه «سوپرکروکس» را نیز در دست ساخت دارد.

در خلاصه داستان سریال «میراث ژوپیتر» آمده است: «پس از نزدیک به یک قرن محافظت از بشر، اولین نسل از ابرقهرمانان میراث خود را به فرزندانشان می‌سپارند. اما وقتی ابرقهرمانان جوان سخت می‌کوشند ارزش‌های خود را به اثبات برسانند و اعتبار والدین خود را حفظ کنند، تنش افزایش می‌یابد. این سریال بر اساس رمان‌های مصور مارک میلار و فرانک کوایتلی اقبتاس شده و درامی ابرقهرمانانه و حماسی است که داستانی به گستردگی چند دهه دارد و پیچیدگی‌های خانواده، قدرت و تعهد را بررسی می‌کند.»

در این سریال «جاش دوامل» در نقش «شلدون سمپسون/یوتوپین»، «لزلی بیب» در نقش «گریس سمپسون/لیدی لیبرتی»، «بن دنیلز» در نقش «والتر سمپسون/برین‌ویو»، و «اندرو هورتن» و «النا کمپوریس» در نقش فرزندان گریس و شلدون برندن و کلوئی سمپسون، و  «تایلر مین» در نقش شخصیت شرور «بلک‌استار» بازی کرده‌اند.