فیلمبرداری سینمایی «سگ دست» به پایان رسید

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری  سینمایی «سگ دست» به کارگردانی تقی علی آبادی و به نویسندگی و تهیه کنندگی افسون شكاری که دارای مضمون اجتماعی است در روزهای گذشته به پایان رسید و هم اکنون در مرحله‌ی تدوین است و بعد از مرحله‌ی صدا گذاری آماده‌ی ارائه در پلتفرم‌ها و اکران در جشنواره‌های داخلی، خارجی و همچنین اکران در سینماهای سراسر کشور خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سگ دست» داستانی دراماتیک از انسان‌هایی را روایت می‌کند که هر یک در تلاش برای زندگی بهتر هستند اما جریاناتی زندگی‌شان را دچار تغییر می‌کند.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان از: تقی علی‌آبادی، روناک پوریادگار، محمد موحدنیا، کیمیا گیلانی، فرشاد مجرب، سامان دارابی و با حضور کامبیز امینی نام برد.