تصویر پشت صحنه Ant-Man 3 استفاده از تکنولوژی سریال Mandalorian را تأیید کرد
«پیتون رید» کارگردان «مرد-مورچهای ۳» تصویری از پشت صحنه فیلم و تکنولوژی استیجکرفت به اشتراک گذاشته است.
«پیتون رید» کارگردان «مرد-مورچهای و زنبورک: کوانتومینیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) تصویری از پشت صحنه فیلم در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته و وعده داده است که در تولید این پروژه از تکنولوژی استیجکرفت که لوکاسفیلم برای سریال «مندلوری» (The Mandalorian) به کار برد استفاده خواهد کرد.
فیلمبرداری «مرد-مورچهای ۳» از اواخر ماه می در استودیوهای پاینوود انگلستان آغاز خواهد شد و عوامل و بازیگران سپس به ایالات متحده بازمیگردند تا در آتلانتا بخشهای دیگری از این فیلم ابرقهرمانی را فیلمبرداری کنند.
رید دو اپیزود از سریال «مندلوری» از جمله قسمت پایانی فصل دوم را کارگردانی کرده و با تکنولوژی استیجکرفت آشنایی دارد. این تکنولوژی متشکل از صفحات نمایش الایدی عظیمی است که تصاویر فتورئالیستی سه بعدی را پخش میکند و جایگزینی مدرنتر برای پردههای سبز و آبی است.
از داستان «مرد-مورچهای» سوم جزئیاتی فاش نشده اما حضور بعضی از بازیگران به تأیید رسیده است. جدا از بازگشت «پل راد»، «ایوانجلین لیلی»، «مایکل داگلاس» و «میشل فایفر»، مارول گزارش داده است که «کاترین نیوتن» با «اما فورمن» در نقش «کسی» دختر «اسکات لنگ/مرد-مورچهای» جایگزین شده است. «جاناتان میجورز» بازیگر سریال «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) و «۵ همخون» (Da 5 Bloods) نیز یکی از بازیگران جدید چندگانه در نقش یک شخصیت شرور است.
فیلمهای «مرد-مورچهای» اگرچه فروشی در سطح «انتقامجویان» (Avengers) نداشته، در مجموع از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا عبور کرده است. «مرد-مورچهای و زنبورک: کوانتومینیا» در حال حاضر قرار است زمستان سال ۲۰۲۳ اکران شود.
اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.