اولین تصویر از «فرشته مهربان» در فیلم Cinderella

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اولین تصویر رسمی از «بیلی پورتر» در نقش «فرشته مهربان» در بازسازی جدید فیلم «سیندرلا» (Cinderella) رونمایی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هفته گذشته گزارش شد که موزیکال «سیندرلا» به نویسندگی و کارگردانی «کی کانن» در ماه سپتامبر از آمازون پرایم ویدیو منتشر خواهد شد. این فیلمساز در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید تمایل داشته این داستان کلاسیک را مدرن‌سازی و شخصیت اول آن را به فردی «فعال و معترض» تبدیل کند که به دنبال استقلال است و «می‌خواهد رؤیاهایش را تعقیب کند.»

«کامیلا کابیو» در این فیلم برای اولین بار یک نقش سینمایی را تجربه می‌کند، اما «سیندرلا» او تنها شخصیتی نیست که از زاویه‌ای نو به آن نظر انداخته خواهد شد. «بیلی پورتر» برنده امی در این فیلم قرار است نقش «فرشته مهربان» را بازی کند. شخصیت او در فیلم «فب جی» نامیده شده و به گفته کارگردان «متعلق به بیلی پورتر» است.

کانن این نقش را مشخصاً برای پورتر نوشته و بازیگر این هویت ماورائی را شکل و فرم داده است: «بیلی معتقد بود که جادو جنسیت ندارد.» این کارگردان اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم او در مجموع ۱۲ دقیقه در فیلم ظاهر شده اما نقش محبوب شما خواهد شد.»

لباس نارنجی رنگ پورتر برای این شخصیت توسط «الن میروجنیک» طراحی شده که سابقه مشارکت در تولید «بریجرتون» (Bridgerton) را دارد. کانن می‌گوید: «به خوبی در نقش جای گرفته. او به‌شدت با استعداد است. به نظر من، بیلی واقعاً جادو می‌کند.»

فیلم «سیندرلا» در ماه سپتامبر از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.