تریلر The Last Letter From Your Lover: عشق ممنوعه «شیلین وودلی»

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

نت‌فلیکس از اولین تریلر فیلم «آخرین نامه دوست‌دار تو» (The Last Letter From Your Lover) با بازی «شیلین وودلی»، «فلیسیتی جونز» و «کالوم ترنر» را منتشر کرد. این فیلم بر اساس رمانی نوشته «جوجو مویس» اقتباس شده و «آگوستین فریتزل» کارگردانش است.

داستان فیلم در مورد زنی به نام «الی هاوورث» با بازی جونز است، یک ژورنالیست جاه‌طلب که نامه عاشقانه‌ای از سال ۱۹۶۵ را کشف می‌کند و مصمم شده تا معمای یک عشق ممنوعه را حل کند. وقتی که الی جزئیات ماجرای «جنیفر استرلینگ» با بازی وودلی، همسر یک کارخانه‌دار ثروتمند و «آنتونی اوهر» با بازی ترنر ژورنالیست اقتصادی را ردیابی می‌کند، داستان عشق خود الی رو به آغاز شدن می‌گذارد.

وودلی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در مورد این پروژه می‌گوید:‌ «حتی پیش از آنکه فیلمنامه را بخوانم مشتاق بودم که پاسخ مثبت بدهم. واقعاً تمایل داشتم که با آگوستین همکاری کنم و او را به عنوان یک انسان دوست داشتم... سپس فیلمنامه را خواندم و دیدم که به زیبایی اجرا شده – فکر نمی‌کنم فیلم‌های زیادی وجود داشته باشند که به این شکل بازگو شده باشند و به نحوی اجرا شده باشند که از اول تا آخر سرگرم‌کننده و هوشمندانه باشد.»

وودلی اضافه می‌کند: «مشکلات زن بودن را می‌توان درک کرد، مشخصاً در آن دوران، و گرفتن تصمیماتی برای خود و انتخاب مسیری که شاید چندان مرسوم و در عین حال رضایت‌‌بخش نباشد.»

فیلم «آخرین نامه دوست‌دار تو» در ماه ژوئیه از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.