فصل سوم Master of None ماه آینده پخش خواهد شد
«عزیز انصاری» تمامی پنج اپیزود فصل سوم سریال را فیلمبرداری کرده است.
سریال «استاد هیچ» (Master of None) به نویسندگی و بازی «عزیز انصاری» پس از وقفهای طولانی در ماه می آینده به نتفلیکس بازمیگردد. این شبکه تاریخ پخش دقیق فصل سوم را فاش نکرده اما این سریال را در پیشنمایشی از عناوین سینمایی و تلویزیونی خود برای ماه می جای داده است. بیش از چهار سال از پخش فصل دوم «استاد هیچ» میگذرد. این سریال کمدی در سال ۲۰۱۵ پخش شد و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۷ روی ایر رفت.
فصل سوم «استاد هیچ» قرار است در قالب پنج اپیزود و تحت عنوان «استاد هیچ تقدیم میکند: لحظات عاشقی» (Master of None Presents: Moments in Love) پخش شود. تمامی پنج قسمت جدید توسط انصاری کارگردانی شدهاند. انتظار میرود این اپیزودها بر روی شخصیت دنیز با بازی «لینا ویت» تمرکز کنند. اپیزود «شکرگزاری» فصل دوم سریال بر روی این شخصیت تمرکز داشت و جایزهی امی را برای انصاری و ویت به همراه داشت. انصاری به همراه «آلن یانگ» در همین بخش برای فصل اول سریال برنده امی شده بود.
به دنبال مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه انصاری در ژانویه ۲۰۱۸، سرنوشت سریال «استاد هیچ» در هالهای از ابهام قرار گرفت. انصاری از خود در برابر این اتهامات دفاع کرد و نوشت: «سپتامبر سال گذشته با یک زن در یک مهمانی آشنا شدم. شمارههای تماس خود را به یکدیگر دادیم. به هم پیام دادیم و در نهایت قرار ملاقات گذاشتیم. برای شام بیرون رفتیم و پس از آن وارد فعالیتی جنسی شدیم که تمامی شواهد نشان میداد از روی رضایت کامل است.»
در آن زمان «سیندی هالند» مدیر محتوای اریجینال نتفلیکس از این کمدین حمایت و تأکید کرد که شبکه تمایل دارد سریال را «هرگاه که عزیز آماده باشد» ادامه دهد. انصاری در سال ۲۰۱۹ استندآپ «عزیز انصاری: همین حالا» (Aziz Ansari: Right Now) را از نتفلیکس پخش کرد و در آن به اتهامات جنسی نیز پرداخت.
فصل سوم «استاد هیچ» با پخش در ماه می مجوز رقابت در امی ۲۰۲۱ را به دست خواهد آورد.
اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.