«مکالی کالکین» از حذف «دونالد ترامپ» از فیلم Home Alone 2 حمایت کرد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«کریس کلمبوس» کارگردان «تنها در خانه ۲» در سال ۲۰۲۰ گفته بود که ترامپ «به زور» در این کمدی بازی کرده است.

«مکالی کالکین» با حذف «دونالد ترامپ» از فیلم «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» (Home Alone 2: Lost in New York) موافق است. به دنبال مسدود شدن دسترسی ترامپ از توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی پس از یورش حامیان او به ساختمان کنگره ایالات متحده، گروهی از مخاطبین درخواست کرده بودند که نقش کوتاه او در این فیلم حذف شود.

کالکین ستاره‌ی فیلم از کمپین حذف ترامپ حمایت کرده و به توییت یکی از هواداران که درخواست می‌کند ترامپ در «تنها در خانه ۲» با «مکالی کالکین» در چهل سالگی‌اش به صورت دیجیتال جایگزین شود واکنش نشان داده است. او چهارشنبه ۱۳ ژانویه در پاسخ به این توییت تنها می‌نویسد: «قبول»

او در واکنش به توییت‌های دیگری نیز از حذف دیجیتالی ترامپ از فیلم «تنها در خانه» حمایت کرده است. سال گذشته «کریس کلمبوس» کارگردان فیلم فاش کرد که ترامپ «به زور راهش را برای بازی در این فیلم باز کرده» در حالی که گروه او مشغول فیلمبرداری پروژه در هتل ترامپ بوده‌اند.

کلمبوس می‌گوید: «ما مبلغ لازم را پرداخت کرده بودیم اما او گفت: «تنها راهی که می‌توانید از «پلازا» استفاده کنید این است که من در فیلم باشم. بنابراین ما موافقت کردیم که او را در فیلم قرار دهیم، و وقتی که برای اولین بار آن را به نمایش درآوردیم عجیب‌ترین اتفاق ممکن رخ داد: مردم از دیدن ترامپ روی پرده به وجد آمدند. این بود که به تدوین‌گرم گفتم: «او را در فیلم نگه دار. لحظه‌ای مختص مخاطبین است.»»