یادداشت محسن تنابنده درباره‌ ساخته نشدن پایتخت ۷

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«محسن تنابنده» بازیگر و نویسنده مجموعه تلویزیونی شناخته‌ شده‌ی «پایتخت» به کارگردانی «سیروس مقدم»، در یادداشتی که در کانال رسمی این سریال منتشر شد، از عدم ساخت قسمت هفتم این سریال خبر داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یادداشت محسن تنابنده:

«لطفا دست از تخریب و عقیم‌سازی بردارید، پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه‌ای بوده در برابر جامعه با تمام کاستی‌هایش که به آن واقفم، تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام گیری‌هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن هم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچ‌گاه هم رای با شما نبوده، بگذریم. هموطنان عزیزم امسال هم علی‌رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری‌های سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد، یعنی من توانش را نداشتم و از همین جا از محضر همتون عذرخواهی می‌کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر. (با احترام و تشکر از همه جراید و رسانه‌های خبری مخالف و موافق و منتقدینی که دغدغه کمال و رشد و پیشرفت آثار را دارند)»