اکران فیلم «خورشید» در تفرش
فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و نویسندگی نیما جاویدی و مجید مجیدی و همچنین تهیهکنندگی امیر بنان و مجید مجیدی، از تاریخ ۱۴ آبان به مدت یک هفته در شهر تفرش واقع در استان مرکزی به نمایش در میآید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
اکران یک هفتهای تازهترین ساختهی مجید مجیدی به دلیل حضور در جشنوارهی فیلم اسکار ۲۰۲۱ صورت گرفته است. فیلم «خورشید»، پیش از این و طبق تصمیم شورای صنفی نمایش، قرار بود در مشهد اکران شود اما به دلیل اعلام وضعیت قرمز در مشهد به دلیل شیوع گسترده کرونا، اکران آن در مشهد لغو شد و شهر تفرش به دلیل اعلام سفید بودن وضعیت، برای اکران انتخاب شد.