توسعه بازسازی The Others در یونیورسال آغاز شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فیلم ترسناک و کلاسیک «دیگران» (دانلود فیلم The Others با لینک مستقیم) با بازی «نیکل کیدمن» بازسازی خواهد شد. یونیورسال و «سنشنت اینترتینمنت» مراحل توسعه‌‌ی بازسازی این فیلم به کارگردانی «الخاندرو آمنابار» را آغاز کرده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در ماه آوریل گزارش شده بود که سنشنت امتیاز بازسازی این فیلم را خریداری کرده اما به تازگی گزارش شده است که یونیورسال در رقابتی تنگاتنگ در تولید این بازسازی مشارکت می‌کند. «رنی تب» و «کریستفر تافین» از سنشنت به همراه «لوکاس آکوستین» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. «سارا اسکات» نیز از طرف یونیورسال بر تولید پروژه نظارت می‌کند.

«دیگران» با بازی «نیکل کیدمن» در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروخت و برای کیدمن نامزدی گلدن گلوب و بفتای بهترین بازیگر زن را در پی داشت. «دیگران» آمنابار داستانی در سال ۱۹۴۵ در مورد یک مادر و دو فرزندش روایت می‌کرد که به نور حساسیت داشتند و روزهای‌شان را درون خانه‌ی تاریک خود می‌گذراندند. این مادر باید از فرزندانش در مقابل سه غریبه‌ای که از راه می‌رسیدند محافظت می‌کرد.

تهیه‌کنندگان فیلم در حال ملاقات با نویسندگانند تا فیلمنامه‌ای به نگارش درآورند. در مقطع فعلی هنوز معلوم نیست که بازسازی تا چه حد به نسخه‌ی اصلی وفادار می‌ماند. پایان‌بندی «دیگران» یکی از پیچیده‌ترین پایان‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود.

استودیوی سنشنت در حال توسعه‌ی «از دست دادن کلمنتاین» (Losing Clementine) با «جسیکا چستین» و «ادگار رامیرز»، اکشن «آلفاها» (Alphas) با «سم وورتینگتن» و تریلر دیگری برای نت‌فلیکس با همکاری «پی‌یر مورل» کارگردان «ربوده‌شده» (Taken) هستند.