DC FanDome: شخصیت‌های جدید فصل سوم سریال Titans معرفی شدند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سریال «تایتان‌ها» (دانلود سریال Titans با لینک مستقیم) پس از دو فصل دچار تغییراتی خواهد شد. شنبه شب در حین برگزاری رویداد «دی‌سی فن‌دوم» فاش شد که سه شخصیت محبوب به فصل سوم اضافه خواهد شد: «دکتر جاناتان کرین»، «باربارا گوردن» و «رد هود». تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کوران والترز» که نقش «جیسون تاد» را بازی می‌کند، مردی که در کتاب‌های کامیک به «رد هود» تبدیل می‌شود، در فصل سوم در قالب این شخصیت ظاهر خواهد شد. «باربارا گوردن» که پیش‌تر «بت‌گرل» بوده و حالا کمیسر پلیس شهر گاتهام است و پیش‌تر با «دیک گریسون» رابطه‌ داشته دیگر شخصیت جدید فصل سوم است. «دکتر کرین» نیز در «تیمارستان آرکهام» به سر می‌برد و با نقشی «هنیبال لکتر»-گونه به پلیس گاتهام مشاوره می‌دهد. بازیگران نقش‌های گوردن و کرین هنوز انتخاب نشده‌اند.

به نظر می‌رسد که نویسندگان سریال از جمله «گرگ برلانتی»، «جف جانز»، «آکیوا گلدزمن»، «گرگ واکر» و دیگران به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در داستان سریال باشند. تقابل پلیس با ابرقهرمانان بسیار جذاب خواهد بود و خط داستانی «رد هود» در نزد هواداران به سبب پیچیدگی‌هایش به‌شدت محبوب است.

در سریال «تایتان‌ها» که از شبکه‌ی DC Universe پخش شده، «برنتون تویتس» در نقش «دیک گریسون»، «آنا دیوپ» در نقش «کوری آندرس»، «تیگان کرافت» در نقش «ریچل راث»، «رایان پاتر» ردر نقش «گارفیلد لوگان»، «کوران والترز» در نقش «جیسون تاد»، «کانر لزلی» در نقش «دانا تروی»، «مینکا کلی» در نقش «دون گرانجر»، «آلن ریچسون» در نقش هنک هال»، «چلسی زنگ» در نقش «رز ویلسون»، «چلا من» در نقش «جریکو»، «درو ون آکر» در نقش «آکولاد»، «ایسای مورالز» در نقش «دث‌استروک» و «ایان گلن» در نقش «بروس وین» بازی کرده‌اند.