درز احتمالی تریلر Venom 2 پیش از انتشار رسمی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی سونی به تازگی اعلام کرد که اکران فیلم کراس‌اور «موربیوس» (Morbius) را از تابستان امسال به سال ۲۰۲۱ موکول می‌کند، اما تاریخ اکران «ونوم ۲» (دانلود فیلم Venom 2 با لینک مستقیم) را طبق برنامه‌ی قبلی در ماه اکتبر آینده روی پرده می‌برد. بنابراین انتظار می‌رفت که تریلر فیلم تا چند هفته‌ی آینده رونمایی شود.

یکی از کاربران روس «ردیت» ادعا کرده است که تریلر این فیلم را دیده و شرح آن را به اشتراک گذاشته است: «تریلر با لوگوی مارول و سونی آغاز می‌شود، در نمای بعدی منظره‌ای از سان‌فرانسیسکو دیده می‌شود، در حالی که فردی می‌گوید: «یک قهرمان جدید از شهر محافظت می‌کند.» سپس صحنه‌ای از بچه‌هایی به نمایش گذاشته می‌شود که در لباس‌های هالووین در یک خانه‌ی بزرگ حاضرند. در ادامه مردی در را باز می‌کند و به بچه‌ها شیرینی می‌دهد.»

«این مرد «کلتوس کسدی» است که نقاب بر چهره دارد. سپس نقاب از چهره برمی‌دارد و نیم‌رخ کسدی و نیم‌رخ کارنج نمایان می‌شود و دندان‌های تیزش را نشان می‌دهد... در ادامه صحنه‌هایی دیده می‌شود که پلیس در تعقیب کلتوس است و کلتوس در تعقیب براک در یک اتومبیل سرخ رنگ. سپس کارآگاهی از براک می‌پرسد کلتوس کجاست. در صحنه‌ی بعدی، ادی روزنامه‌ای می‌بیند که در آن تیتر سوزانده شدن یک یتیمخانه نمایان است، در اینجا صدای کلتوس شنیده می‌شود که می‌گوید: «گرفتن زندگی دیگران – هنر ناب.» در نمای بعدی ادی در حال قدم زدن در حوالی سان فرانسیسکو است و با ونوم حرف می‌زند: «او این کار را تمام می‌کند.»»

«سپس صحنه‌ای وجود دارد که براک روی هوا به ونوم تبدیل می‌شود و سعی می‌کند از یک کلیسا بالا برود، جایی که کلتوس در آن ساکن شده. آن‌گاه نما تاریک می‌شود و صدای کلتوس شنیده می‌شود: «هدف من فراتر از مرگ است.» در صحنه‌ی پایانی پلیس به کلتوس تیراندازی می‌کند اما او مأمور را می‌گیرد و سپس به چیزی دیگر تبدیل می‌شود. پلیس شروع می‌کند به فریاد زدن.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید. این توضیحات درز شده نشان می‌دهد که احتمال انتشار رسمی تریلر در روزهای آینده وجود دارد.