شبکه دیزنی پلاس سریال پیش درآمد فیلم Beauty and the Beast را می‌سازد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شبکه دیزنی پلاس سریال پیش درآمدی برای فیلم لایو اکشن «دیو و دلبر» (دانلود فیلم Beauty and the Beast با لینک مستقیم) می‌سازد در حالی که «لوک ایوانز» و «جاش گد» نقش‌‌های قبلی خود را در این سریال بازی می‌کنند.

ایوانز در نقش «گستون» و گد در نقش «لیفو» حضور خواهد داشت. «ادی کیتسیس» و «آدام هورویتز» مسئولیت نویسندگی، ساخت و تهیه‌کنندگی این سریال موزیکال را بر عهده خواهند داشت. گد نیز علاوه بر صداپیشگی در نوشتن فیلم‌نامه کیتسیس و هورویتز را یاری خواهد کرد. هنوز نام سریال مشخص نشده است اما گفته می‌شود که این سریال شش قسمت خواهد داشت. کیتسیس و هورویتز پیش از این در ساخت سریال «روزی روزگاری» (دانلود سریال Once Upon A Time با لینک مستقیم)  همکاری کردند که شامل بسیاری از شخصیت‌های دیزنی از جمله «بل» از «دیو و دلبر»، «سپید برفی»، «کاپیتان هوک»، «جیمی کریکت» و «شاهزاده» می‌شد.

فیلم «دیو و دلبر» به کارگردانی «بیل کاندون» و بازی «اما واتسون» و «دن استیونز» در سال ۲۰۱۷ اکران شد و نظرهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و موفق به دریافت امتیاز ۷۱ درصد در سایت راتن تومیتوز شد. فیلم «دیو و دلبر» همچنین با فروش یک میلیارد و دویست میلیون دلار با بودجه ۱۶۰  میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی موفقیت بزرگی محسوب می‌شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.