تولید دنباله PS Live You رسماً تأیید شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دنباله‌ی فیلم کمدی رمانتیک «پ.ن دوستت دارم» رسماً به تأیید رسید اما بازگشت «هیلاری سوانک» و «جرارد باتلر» هنوز قطعی نشده است.

نزدیک به ۱۳ سال از اکران «پ.ن دوستت دارم» (دانلود فیلم PS I Love You با لینک مستقیم) که داستانی در مورد یک بیوه به نام «هالی» با بازی سوانک و کشف نامه‌های عاشقانه‌ی همسر درگذشته‌اش «گری» با بازی باتر روایت می‌کرد می‌گذرد. این فیلم از کتابی به همین نام نوشته‌ی «سیسیلیا آهرن» اقتباس شد و کتاب بعدی او «پی‌نوشت» (Postscript) منبع الهام دنباله خواهد بود.

ورایتی گزارش می‌دهد که آلکن اینترتینمنت امتیاز ساخت فیلم بر اساس «پی‌نوشت» را خریداری کرده و به همراه بلک لیبل میدیا بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند. آلکن در سال ۲۰۰۷ قسمت اول فیلم را به تولید رساند و با آن ۱۵۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

«پی‌نوشت» رویدادهایی را به تصویر می‌کشد که هفت سال پس از مرگ «گری» اتفاق می‌افتند و خواهر هالی از او می‌خواهد داستان نامه‌های همسرش را به شکل یک پادکست درآورد. داستان هالی تسکین‌دهنده‌ی زنان بیوه‌ی دیگر و الهام‌بخش شوهرانی می‌شود که برای همسران‌شان پس از مرگ پیام‌هایی به جا بگذارند. هالی در ابتدا تمایلی به زنده‌ کردن خاطرات گذشته و اندوه آن ندارد، اما در نهایت به این نتیجه می‌رسد که وقتی عاشق باشی همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن داری...

آهرن در بیانیه‌ای می‌گوید: ««پی‌نوشت» پروژه‌ای عمیقاً عاطفی برای من است و پی‌نوشتی برای کتاب «پی‌نوشت» و هرچند یک دنباله است اما داستانی مستقل روایت می‌کند در مورد زندگی هدفمند در زمان اندوه، بیماری و از دست دادن عزیزان. امیدوارم که خوانندگان جدید و هواداران «پی‌نوشت، دوستت دارم» از داستان جدید هالی استقبال کنند.»

«پی‌نوشت، دوستت دارم» یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های رمانتیک-کمدی دو دهه‌ی اخیر است،‌ با این حال،‌ سرچشمه‌ی شوخی‌های بسیار زیادی نیز به علت لهجه‌ی ایرلندی عجیب باتلر که بعدها به خاطر عذرخواهی کرد شده است.