پخش زنده مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۰ از ۳۰نما

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

۳۰نما مطابق سنت چند ساله‌اش با افتخار پخش زنده‌ی مراسم اهدای جوایز آکادمی را تقدیم می‌کند. مراسم فرش قرمز اسکار نود و دوم از ساعت ۲:۳۰ بامداد روز دوشنبه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ماه) و مراسم اهدای جوایز از ساعت ۴:۳۰ آغاز می‌شود.

امسال «جوکر» (دانلود Joker با لینک مستقیم) با ۱۱ نامزدی پیشتازی می‌کند و به دنبال آن «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) ساخته‌ی «کوئنتین تارانتینو»، «ایرلندی» (Irishman) اثر «مارتین اسکورسیزی» و «۱۹۱۷» (1917) به کارگردانی «سم مندز» هرکدام با ۱۰ نامزدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) به کارگردانی «بونگ جون-هو» هم یکی از مدعیان کسب اسکار در بخش‌های مختلف از جمله بهترین فیلم است.

مراسم اسکار ۲۰۲۰ بدون مجری برگزار می‌شود از شبکه‌ی ABC روی ایر خواهد رفت.

 

همراهان عزیز ۳۰نما، متأسفانه سرویس توییچ به علت نقض قانون کپی رایت استریم اسکار را مسدود کرد. همکاران ما سرویس‌های متعدد دیگری را هم آزمودند، اما در نهایت حساب کاربری ما در آن سرویس‌ها هم بسته شد. در سال‌های آینده ۳۰نما زیرساخت‌های لازم برای استریم مراسم مختلف اهدای جوایز را به صورت محلی و با امکانات جانبی برای دوست‌داران هالیوود فراهم خواهد کرد. از همراهی شما صمیمانه سپاسگذاریم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

لینک دانلود مراسم فرش قرمز و مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۰ به زودی برای دانلود قرار خواهد گرفت.