تریلر Irresistible: استیو کارل و رز بایرن در کمدی سیاسی جان استوارت

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استودیوی فکوس این فیلم کمدی با بازی کارل، بایرن و «کریس کوپر» را اواخر ماه می اکران می‌کند.

«جان استورات» مجری سابق «شوی روزانه» برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ که فیلم «گلاب» (Rosewater) را ساخت، روی صندلی کارگردانی نشسته تا با همکاری «استیو کارل»، «کریس کوپر» و «رز بایرن» فیلم کمدی سیاسی «مقاومت‌ناپذیر» (Irresistible) را  تولید کند. این فیلم به نویسندگی استوارت اولین اثر کمدی فیلمساز نیز خواهد بود. فکوس فیوچرز به تازگی اولین تریلر این فیلم را در آستانه‌ی اکران آن در جشنواره‌ی ساندنس منتشر کرده است.

در این فیلم کارل در نقش استراتژیست موفق دمکرات نقش‌آفرینی می‌کند که پس از کشف ویدیویی از یک سرهنگ بازنشسته با بازی «کریس کوپر» از اقدامات غیرقانونی او حمایت می‌کند. اما گری (کارل) به زودی با فیث با بازی «رز بایرن» مواجه می‌شود که از طرف جمهوری‌خواهان برای به چالش کشیدن او فرستاده شده است. «تافر گریس»، «دبرا مسینگ»، «ناتاشا لیون»، «مکنزی دیویس»، «سی‌جی ویلسون» و «ویل ساسو» از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

استوارت از سال ۲۰۱۵ وقتی که با «شوی روزانه» (The Daily Show) وداع کرد و جای خود را به «ترور نوآح» داد فعالیت‌هایش را کاهش داد. او با «گلاب» داستان یک خبرنگار ایرانی-کانادایی به نام «مازیار بهاری» با بازی «گائل گارسیا برنال» را روایت کرد که توسط نیروهای ایرانی به اتهام جاسوسی دستگیر می‌شود. این فیلم از کتاب خاطرات بهاری که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود اقتباس شد.

کارل اخیراً در سریال «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show) شبکه‌ی اپل تی‌وی‌+ ظاهر شده و نقش شخصیتی تلویزیونی را بازی می‌کند که به آزار جنسی متهم می‌شود. او در این سریال با «جنیفر انیستون» و «ریز ویترسپون» هم‌بازی است. بایرن در حال حاضر فیلم «مثل رئیس» (Like a Boss) را روی پرده دارد که از «راتن تومیتوز» امتیاز ضعیف ۲۱ درصد را دریافت کرده است.

اقتباس از رمان «اما» نوشته‌ی «جین آستین»، «هرگز به‌ندرت گاهی همیشه» (Never Rarely Sometimes Always) ساخته‌ی «الیزا هیتمن» و «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) از دیگر فیلم‌های استودیوی فکوس برای سال ۲۰۲۰ خواهند بود.

«مقاومت‌ناپذیر» در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.