نویسنده سریال Chernobyl ریبوت Pirates of the Caribbean را می‌نویسد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«تد الیوت» نویسنده‌ی سابق چندگانه‌ی «دزدان دریایی» هم برای توسعه‌ی داستانی جدید استخدام شده است.

دیزنی برای توسعه‌ی داستانی جدید برای «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean)، «تد الیوت» نویسنده‌ی سابق چندگانه و «کرگ مازیل» نویسنده‌ی مینی‌سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) را به استخدام درآورده تا داستانی جدید برای «دزدان دریایی» روایت کنند.

این فیلم برای دمیدن جانی دوباره به چندگانه‌ای طراحی شده که یکی از پرفروش‌ترین مجموعه فیلم تاریخ بود و شخصیت دزد دریایی «جک اسپارو» را معرفی کرد. اما در سال‌های اخیر این چندگانه با مشکلاتی مواجه شد و «جانی دپ» هم موفق نشد به آن کمکی کند.

استودیو در سال ۲۰۱۸ با استخدام «رت ریز» و «پل رونیک» به ریبوت چندگانه تمایل نشان داد، اما این دو در سال ۲۰۱۹ از پروژه جدا شدند و سرنوشت آن را در هاله‌ای از ابهام قرار دادند. اکنون با اضافه شدن الیوت و مازین، «دزدان دریایی» وارد اولین مراحل توسعه شده و داستان مسیر خود را پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بازگشت اسپارو و یا دپ تأیید نشده است. انتظار می‌رود «جری بروکهایمر» بار دیگر کارگردانی فیلم را برعهده بگیرد.

الیوت سابقه‌ی نویسندگی فیلم «نفرین مروارید سیاه» را در سال ۲۰۰۳ دارد و در نگارش فیلمنامه‌ی دو قسمت دیگر از «دزدان دریایی» همکاری کرده است. مازین با نویسندگی فیلم‌های کمدی «فیلم ترسناک» (Scary Movie) و «خماری» (The Hangover) به شهرت رسید اما این سریال «چرنوبیل» شبکه‌ی HBO بود که افتخارات زیادی را برایش به ارمغان آورد.