حمله‌ی مجدد «رابرت دنیرو» به ترامپ و فاکس نیوز با الفاظ رکیک در برنامه زنده

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«رابرت دنیرو» که یکشنبه شب به شبکه‌ی CNN آمده بود دو بار با الفاظ رکیک به فاکس نیوز و مخالفان عقاید ضد-رئیس جمهوری‌اش تاخت. بازیگر برنده‌ی اسکار «گاو خشمگین» در مصاحبه با «برایان استلتر» پس از حمله به ترامپ و فاکس نیوز گفت: «لعنت به آن‌ها. لعنت به آن‌ها.» در این لحظه صدایی از پشت صحنه شنیده می‌شود که حاکی از تعجب است. دنیرو خطاب به این فرد می‌گوید: «معذرت می‌خواهم.» استلتر سپس در واکنش به الفاظ رکیک دنیرو می‌گوید: «اینجا یک شبکه‌ی کابلی است، بنابراین محدودیتی وجود ندارد، اما صبح یکشنبه است [و خانواده‌ها در حال تماشا].»

دنیرو رئیس جمهور آمریکا را مانند یک گنگستر و دیوانه می‌خواند و معتقد است که توان استعفاء دادن ندارد. او می‌گوید: «قبلاً فکر نمی‌کردم دیوانه باشد، اما اکنون وقتی که او را می‌بینم جلوی هلی‌کوپتر منتظر می‌ماند تا جایی برود و همین‌طور عرق می‌ریزد و عرق می‌ریزد... این آدم نمی‌فهمد که... باید لااقل از یک نفر دستمال بخواهد یا چیزی که بتواند عرقش را خشک کند. رفتار او بسیار عجیب است.»

دنیرو در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر او رفتار ترامپ نمایش است یا نه گفت: «به نظر من این‌گونه است. رفتار بعضی از مزدوران فاکس هم همین‌طور. چرا که من باور نمی‌کنم آن‌ها حقیقتاً این جنون را قبول داشته باشند. این آدم نباید رئیس جمهور باشد، تمام.»