اولین تریلر و پوستر فیلم Joker منتشر شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

اولین تریلر فیلم «جوکر» (Joker) سرانجام از راه رسید. استودیوی برادران وارنر این تریلر را روز گذشته در سینماکان رونمایی کرده بود. پس از آنکه «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم پاییز گذشته با انتشار ویدیویی اولین تصویر از گریم «واکین فینیکس» در نقش «جوکر» را به اشتراک گذاشته بود، انتظارات از این فیلم به شدت بالا رفت. «جوکر» به گفته‌ی سازندگان لحنی تلخ‌تر از دیگر آثار سینمایی دی‌سی مثل «آکوامن» و «واندر وومن» دارد و ارتباطی با دیگر فیلم‌های آن دنیا ندارد.

فینیکس در این فیلم نقش «آرتور فلک» را بازی می‌کند، استندآپ کمدینی شکست خورده که دست به جنایت می‌زند. علاوه بر او، «ززی بیتس»، «رابرت دنیرو»، «فرانسیس کانروی» و «مارک مارون» نیز نقش‌های مکمل را برعهده دارند.

فینیکس سال گذشته در مصاحبه‌ای در مورد فیلم گفته بود: «من این فیلم را یک اثر ابرقهرمانی یا فیلم استودیویی به شمار نمی‌آورم... منحصر به فرد به نظر می‌رسد و به اعتقاد من مهمتر از هر چیز «تاد فیلیپس» اشتیاق زیادی نسبت به آن دارد و در موردش هیجان‌زده است. فکر می‌کنم جدا از هیجان اینگونه فیلم‌ها و اهمیت‌شان، شخصیت‌هایی وجود دارند که با مصائب زندگی دست به گریبانند و گاهی پرده‌ها کنار می‌رود و این مسئله فاش می‌شود و گاهی هم نه. من همیشه احساس می‌کردم که در کتاب‌های کامیک شخصیت‌هایی وجود دارند که شایسته نگاه دقیق‌تری‌اند.»

فیلم «جوکر» در تاریخ ۱۰ اکتبر در آمریکا اکران می‌شود.