پوستر و تریلر جدید Avengers: Endgame منتشر شد؛ اولین حضور «کاپیتان مارول» در کنار «انتقام‌جویان»

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی مارول تریلر جدیدی برای «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با صف‌آرایی قدرتمندترین قهرمانان زمین در مقابل «تانوس تایتان دیوان» منتشر کرد. پس از وقایع غیرمنتظره‌ی «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در سال گذشته، هواداران مدت‌هاست برای دیدن ادامه‌ی ماجرا لحظه‌شماری می‌کنند، اما استودیو از زمان اکران فیلم به ندرت اطلاعاتی در اختیار مخاطبین قرار داده است.

«آنتونی روسو» در مصاحبه با «بیزینس اینسایدر» در مورد اتفاقات آن فیلم می‌گوید: «وقتی که جو و من برای کارگردانی «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» برگزیده شدیم، با پروژه‌ای سر و کار پیدا کردیم که چندین برابر عظیم‌تر از فیم‌های قبلی ما بود. اما روش کار ما این است که ابتدا خودمان را به عنوان فیلمساز راضی کنیم. اگر فیلمی بسازیم که به نظر خودمان هیجان‌انگیز باشد، کارمان را به بهترین نحو انجام داده‌ایم. نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که مردم هم فیلم را می‌پسندند یا نه، فقط احساس خودمان را تشخیص می‌دهیم. تاکنون فیلم‌هایمان را برای مارول با این رویکرد ساخته‌ایم و این مسئله در مورد فیلم بعدی هم صدق می‌کند. بهترین کاری که جو و من می‌توانیم انجام دهیم این است که تمرکز خود را بر روی داستان قرار دهیم و آن را به بهترین شکل ممکن روایت کنیم.»

«آخر بازی» شخصیت «کاپیتان مارول» را نیز به شکل گسترده‌تری نسبت به فیلم اختصاصی‌اش که به تازگی روی پرده رفته در «دنیای سینمایی مارول» وارد می‌کند. داستان «کاپیتان مارول» در دهه‌ی ۱۹۹۰ روی می‌داد. این کاراکتر در تریلرهای قبلی فیلم ظاهر نشده بود، اما به نظر می‌رسد که تماس «نیک فیوری» را سرانجام دریافت کرده باشد و از آنجا که یکی از قدرتمندترین قهرمانان عالم است زمینیان باید امیدوار باشند که «تانوس» را شکست دهد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ آپریل) در آمریکا و سایر نقاط جهان اکران می‌شود.