افزایش تعرفه

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با سلام متاسفانه به دلیل نوسانات ارز در طی این مدت و افزایش هزینه های سرورها از طرف دیتا سنترها در ایران (بیش از دو برابر شدن قیمت) و ایجاد محدودیت های فراوان، به منظور تامین هزینه‌های جاری و حفظ کیفیت مجبور به افزایش قیمت‌ سرویس ها از تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ هستیم. امیدواریم در سال جدید مجدد شاهد افزایش قیمت ارز و موارد دیگر نباشیم. قیمت جدید سرویس‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

حساب کاربری ۱۵ روزه : ۱۲۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۳۰ روزه : ۱۴۹۰۰ تومان

حساب کاربری ۹۰ روزه : ۳۹۹۰۰ تومان

  توضیحات پیوست :

باتوجه به ابهامی که شاید برای برخی از دوستان ایجاد شده باشه؛ اجازه دهید مثالی را خدمت شما ارائه دهیم. درسته که طی ماه ابان و تا الان تنها نوسان 2 الی 4 هزارتومانی در نرخ ارزی مثل دلار داشته ایم. اما این نوسان را به صورت مستقیم در نظر نباید گرفت. چرا که تمامی سرویس هایی که ما از ایران حتی تهیه کرده بودیم علی رغم تعهد شرکت های ایرانی قیمت را چند برابر کردند. به طور مثال و به وضوح 3 شرکت که باهاشون کار میکردیم و سرورهامون رو تامین میکردند با وجود  تامین سرورهاشون در اردیبهشت ماه (که این یعنی سرور در اردیبهشت با قیمت های قبلی تامین شده و اماده بوده و شرکت ها تعهد داشتند به شخصی که در ان زمان سرویس را گرفته مادامی که تمدید کنند به همان قیمت سرویس بدهند) اما به ناگاه قیمت ها را تا 3 برابر افزایش دادند و زمانی که به یکی از شرکت ها اعتراض کردیم. خیلی راحت گفتند سرویستون رو جا به جا کنید.

  کسی از عزیزان اگر همچنان قانع نمیشه. میتونیم مستندات پرداخت ها و چت های پیگیری از شرکت های قانون شکن  رو ارائه بدیم بهشون.   با تشکر از همرامی همیشگی شما سی نما