اولین تصویر از «میلا یوویچ» در فیلم Monster Hunter

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اولین تصویر رسمی از اقتباس سینمایی بازی «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) منتشر شد. در این تصویر «میلا یوویچ» در نقش «ناتالی آرتمیس» قهرمان زن قصه، و «تونی یا» در نقش «شکارچی» دیده می‌شوند. استودیوی فیلمسازی «اسکرین جمز» علاوه بر این عکس خلاصه داستان فیلم را نیز منتشر کرده است: «دنیایی دیگر در پس دنیای ما وجود دارد: دنیای هیولاهای خطرناک و قدرتمند که با درنده‌خویی بر ملک خود فرمانروایی می‌کنند. وقتی آرتمیس و سربازان وفادارش از دنیای ما به عالم جدید انتقال داده می‌شوند، این ستوان خونسرد و تزلزل ناپذیر با بهت‌آورترین رویداد زندگی‌اش روبرو می‌شود. او برای بقا با موجودات عظیم‌الجثه‌ی پرزور و توقف‌ناپذیر در نبرد شده و با مردی مرموز آشنا می‌شود.»

«پل دابلیو. اس. اندرسون» کارگردان فیلم که برای فیلمبرداری در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای به IGN می‌گوید اگر چه آرتمیس شخصیتی تازه و اوریجینال است اما تمامی سلاح‌های او مستقیماً از بازی ویدیویی الهام گرفته شده است. وی می‌گوید: «زیبایی لباس‌ها و مناظر بازی «شکارچی هیولا» به وضوح در این تصویر دیده می‌شوند.»

اندرسون در ادامه می‌گوید: «ما از مناطق کویری بیرون آمده و به بسیاری از مناطق کوهستانی هم خواهیم رفت. بسیاری از صحنه‌های فیلم نیز در مکان‌های زیرزمینی و غارهای رعب‌آور فیلمبرداری می‌شوند. نقطه‌ی اوج قصه هم در نزدیکی یک تمدن باستانی به وقوع می‌پیوندد، جایی که در بازی ویدیویی ارجاعات متعددی به آن می‌شود.»

اندرسون و یوویچ با اقتباس سینمایی از بازی‌های کپ‌کام بیگانه نیستند و ما پیش از این چندگانه «رزیدنت ایول» را از آن‌ها دیده‌ایم. «مگان گود»، «دیه‌گو بونیتا»، و «ران پرلمن» دیگر بازیگران فیلم «شکارچی هیولا» خواهند بود.