کریس همزوورث (chris hemsworth) شاید بزودی در فیلمی دیگر ایفای نقش کند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در طول سال گذشته کریس باید اثبات میکرد که او خیلی بیشتر از یک ابر قهرمان با یک پتک است . اما او هنوز به این اندازه مشغله ندارد ، بخاطر اینکه بازیگری استرالیایی در حال صحبت در مورد نقش الن کویترمن (allan quatermain) که سونی به تازگی ساخت آن را شروع کرده می باشد .

با اینکه فیلم های زیادی هست که الن را به منزله شخصیت اصلی فیلم در نظر دارند ، جدیدترین فیلم ، فیلم لیگ مردان فوق العاده  (the league of extraordinary gentlemen) اشاره کرد . فیلمی فاجعه بار که شون کانری(sean connery) را مجبور به بازنشستگی کرد . اینطور که پیداست استودیوی سازنده به دنبال ساخت فیلم با بازیگری خوشنام است . شاید به همین دلیل است که کریس برای این نقش انتخاب شده است ، ولی در کل این به نویسنده در حال پیشرفت بارنت برتلر(Barnett brettler) کمک میکند در نوشتن متن نمایشنامه که چشم هالیود را هدف قرار داده .

تردیدی نیست که الن الهام بخش اصلی فیلم ایدینا (Indiana Jones) بود ، و نقش های باارزشی را در سال های 1985 و 2004 نیز ایفا کرده ولی گرچه نسخه ی همزوورث جدید باید جوانتر باشد ، سونی میتواند به بازیگری با این سن در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین مدرن اعتماد کند؟

به نظر می اید که مخاطبین به این گونه دسته های قدیمی و بازیگران دیگر علاقه مند نیستند . حالا باید دید که جزر و مد دوران باستان  اماده ی تغییر برای بهبود با فرانک اشتاین و در قلب دریا هست ، هردوی این فیلم ها مربوط به دهه ی 1800 میشوند. (جدیدترین فیلم‌های روز دنیا را با کلیک بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم مشاهده کنید)

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی