اطلاعیه درباره رسیدگی به درخواست ها

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با سلام خدمت همه کاربران گرامی   همانطور که برخی از شما عزیزان اطلاع دارید طی 10 روز گذشته درخواست های شما عزیزان با تاخیر مواجه شده اند و کمی دیرتر رسیدگی میگردند. اولا از طرف تیم 30نما از همه عزیزان بابت این تاخیر پوزش میطلبیم. ثانیا لازم دیدیم در جهت روشن شدن موضوع توضیحاتی ارائه دهیم.   1. درخواست فیلم هایی که تا به امروز به تاخیر افتاده بودند حداکثر طی 72 ساعت اینده تمام و کمال بررسی و رسیدگی خواهد شد. مجددا بابت این تاخیر عذرخواهیم و مجددا تکرار نخواهد شد. 2. درمورد درخواست های سریال ها، کاملا مطلع هستیم که این بخش درخواست های زیاد و طرفداران خاص خود را دارد؛ منتها باتوجه به اولویت بندی تیم و درخواست خود کاربران و باتوجه به بی نظمی که قبلا در بخش سریال بود تصمیم بر این شد که اولویت بروزرسانی دقیق و منظم سریال ها باشد تا عزیزان برای سریال مجبور به رفتن به سایت های دیگر نباشند. لذا اولا از تمامی عزیزان پوزش میطلبیم. ثانیا ما تمام سعی خود در نظم دهی به سریال را به کار گرفته ایم و کمی به مدت زمان بیشتری برای کاملا منظم شدن داریم و فکر میکنیم تا امروز تا حد زیادی از وضعیت بد گذشته درمورد سریال ها درامده ایم. ثالثا درباره درخواست های سریال ها ان شالله با گذشت چند روز دیگر و تغییر و تحولات سایت ان شالله درخواست های سریال با سرعت خوبی رسیدگی خواهد شد.   خطاب به عزیزانی که بعضا میفرمایند چرا کیفیت بالاتر سریال در سایت دیگر هست و در سایت شما نیست :  حرف شما عزیزان کاملا صحیح است، ما تمام تلاش خود را برای حرفه ای بودن جامعه خود به کار برده ایم و در این زمینه نیز همینطور خواهد بود. برخی از موارد از گذشته هستند  که کیفیت حداکثری مد نظر شما را ندارند که با تذکراتی که ارسال میفرمایید بررسی شده و جایگزین میشوند.  

3. مورد اخر این که بزودی خبرهای مهیج و خوبی به همراه تغییرات جالبی در پیش رو خواهیم داشت که امیدواریم رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان را در پی داشته باشد.

 

مجددا از همه عزیزان و دوست داران 30نما بابت تاخیر در رسیدگی پوزش میطلبیم و تمام توان و سعی خود را در سرعت بخشیدن به این مهم به کار میگیریم.