خداحافظی میسی ویلیامز از سریال Game of Thrones

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میسی ویلیامز جزو معدود بازیگرانی است که از 2011 یعنی زمانی که فصل اول سریال پخش شد تاکنون زنده مانده‌اند. این بازیگر بتازگی در پست جدید اینستاگرام خود ضمن خداحافظی با کارکتر خویش یعنی آریا استارک، اشاره‌ای به عاقبت این شخصیت درون سریال کرده است. این بازیگر در پست اینستاگرام خود چنین نوشت:

خداحافظ بلفاست،خداحافظ آریا، خداحافظ Game of Thrones. عجب لذتی بود. بسلامتی ماجراهای پیش‌رو!

نکته مهمی که در پس این پست اینستاگرامی نهفته است تصویر کفش‌های خون‌آلود ویلیامز نیست، بلکه هشتگی تحت عنوان #lastwomanstanding است که به احتمال زیاد حکایت از زنده ماندن شخصیت آریا تا به انتهای سریال دارد. نکته مرموز دیگر این بود که بعد بازیگر نقش «سرسی لنیستر» یعنی لنا هیدی در کامنتی زیر این پست عبارت «ملکه» را نوشت. هنوز مشخص نیست که این گفته هیدی تا چه حد صحت دارد و اینکه آیا واقعاً خطاب به میسی ویلیامز بوده یا خیر.

تا این لحظه اطلاعات زیادی از فصل هشتم سریال منتشر نشده است. این فصل برخلاف فصول گذشته شش اپیزود خواهد داشت که هرکدام‌شان دو ساعت به طول می‌انجامند. چهار کارگردانی که قرار است این شش اپیزود را کارگردانی کنند عبارتند از دیوید ناتر، میگل ساپوچنیک، دن وایس و دیوید بنیاف که از این بین دو کارگردان آخر از ابتدای سریال تاکنون بعنوان سازندگان اصلی سریال بشمار رفته‌اند. فصل هشتم این سریال در سال 2019 پخش خواهد شد و هنوز تاریخ دقیقی برای آن منتشر نشده است.