جدایی یکی دیگر از شخصیتهای اصلی سریال «مرده متحرک» پس از پایان فصل ۹
براساس گزارشاتی که اخیراً منتشر شده «اندرو لینکلن» یکی از بازیگران ثابت «مرده متحرک» (The Walking Dead) با این سریال وداع میکند. بدین ترتیب طرفداران سریال تنها یک فصل دیگر شاهد حضور این شخصیت در این مجموعه تلویزیونی آخرالزمانی خواهند بود. در این گزارشات از نحوه خروج این کاراکتر اطلاعاتی منتشر نشده اما میدانیم که لینکلن در شش اپیزود دیگر از فصل آینده به ایفای نقش میپردازد.
جدایی شخصیتهای کلیدی سریال برای هواداران همواره حائذ اهمیت بوده است، اما این مسئله در مورد شخصیتهایی مانند «ریک گرایمز» که از ابتدا حاضر بودهاند و محبوبیتی هم یافتهاند میتواند آزاردهنده و نامساعد باشد. این تأثیرات را فصل گذشته به هنگام جدایی «چندلر ریگز» نیز شاهد بودیم و اکنون با جدایی لینکلن در فصل نهم احتمالاً واکنشهای تندتری هم از سوی بینندگان سر خواهد زد. اخباری از شبکه AMC به گوش میرسد براین اساس که نویسندگان قصد دارند بار هدایت سریال را بر دوش «نورمن ریداس» دیگر ستاره قدیمی داستان بگذارند.
«لورن کوهن» ستاره نسبتاً قدیمی سریال نیز چندی پیش با درخواست دستمزد بیشتر در شبکههای اجتماعی جنجالآفرین شده بود. بازگشت کوهن در فصل نهم «مرده متحرک» به تأیید رسیده است اما او نیز تنها در شش اپیزود به ایفای نقش میپردازد، زیرا «Whiskey Cavalier» شبکه ABC سفارش ساخت گرفته و به مشغلههایش افزوده است. اگرچه دستمزد بازیگرانی چون کوهن و لینکلن برای بازی در این سریال بالاست اما حضور در این سریال که گویی پایانی برای آن ترسیم نشده مانع از بروز استعدادهای دیگر این بازیگران میشود.