برندگان مسابقه میلیونی سی نما

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

  با سلام.  مسابقه میلیونی 30نما در ایام نوروز و فروردین ماه برگزار شد و با استقبال خوبی از طرف عزیزان 30نمایی مواجه گشتیم؛ و از همه عزیزان شرکت کننده سپاس گزاریم. متاسفانه طی هفته‌های گذشته به دلیل زیاد بودن حجم شرکت کنندگان و محاسبه امتیاز‌ها، جمع بندی و امتیاز دهی به عزیزان کمی دشوار بود و این موضوع باعث شد؛ نتایج قرعه کشی با 1 هفته تاخیر اعلام گردد که از حضور کلیه‌ی عزیزان پوزش می‌خواهیم.

در این مسابقه ما چیزی در حدود 1000 نفر شرکت کردند که از بین این عزیزان به نفر اول مبلغ 500 هزار تومان - نفر دوم 300 هزار تومان و نفر سوم 200 هزار تومان تقدیم می‌گردد.

علاوه بر این 3 عزیز، تعداد 20 نفر دیگر از شرکت کنندگان نیز انتخاب شده‌اند که به این عزیزان نیز سرویس اشتراک ویژه 30نما تقدیم می‌گردد.

امیدواریم، در آینده نیز شاهده حضور پرشور شما عزیزان باشیم.   نکته : قرعه کشی بدون دخالت دست و به صورت خودکار توسط  سیستم انتخاب تصادفی گوگل انجام شده است.  

برنده 500 هزار تومانی 30نما

علی محمدی با نام کاربری gforc

برنده 300 هزار تومانی 30نما

کاربر عزیز با نام کاربری Alisaaa

برنده 200 هزار تومانی 30نما

کاربر با نام کاربری : naghashbashi

  و اما برندگان اشتراک ویژه 30نما نیز عبارتند از :
Eli_Gq پدرام میرهمایونی Alisaaa pourya_zr93 rasol296
Mohammad Amin alimurr mr_rayan Mohammad a gitizarif
 smrhamedani  H.A.M.E.D  kiavash13  nima_nima_me  Pedrum
 ham.gd  khakik  Mohammad  soran58  Mohammad_Javad
  دقت بفرمایید که اسامی ذکر شده در بالا، نام‌های کاربری عزیزانی بوده که در سایت نظر داده اند. این عزیزان کافی است  با ایمیلی که متعلق به نام کاربری آن‌ها می‌باشد به ایمیل support[at]30nama[dot]com  پیامی با عنوان دریافت جایزه مسابقه میلیونی 30نما ارسال نمایند تا طی چند روزه اینده هدیه خود را تحویل گیرند. اطلاعات مورد نیاز در ایمیل :

نام کاربری

نام و نام خانوادگی

شماره کارت و شماره حساب (برای 3 عزیز برنده اول)