احتمال بازگشت «هیو جکمن» به نقش «لوگان» قوت گرفت

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به گزارش تعدادی از منابع خبری، استن لی به تازگی با هیوجکمن بر سر بازگشت وی برای ایفای نقش شخصیت «ولوورین» صحبت کرده است. استن لی، ویراستار و ناشر 95 ساله ی داستان های مصور آمریکائیست و شخصیت هایی چون مردعنکبوتی، مردان اکس، مردآهنی و چهار شگفت انگیز توسط او خلق شده اند. او در صحبت های خود به جکمن قول داده که اگر پیشنهاد بازگشتش به نقش لوگان را قبول کند، می تواند خود را در کنار ابرقهرمانان مارول ببیند. همان طور که در اخبار متوجه شدید، استودیو والت دیزنی به تازگی استودیوی فاکس را خریداری نمود و این بدان معناست که مارول به عنوان یکی از زیرشاخه های والت دیزنی می تواند زین پس بدون هیچ مشکلی درباره ی مردان اکس، مرد عنکبوتی و چهار شگفت انگیز فیلم سینمایی بسازد. این شخصیت ها تا پیش از این تحت مالکیت فاکس بوده اند؛ اما در این بین بدون شک هنرنمایی 17 ساله ی هیوجکمن در نقش ولوورین به قدری برای مخاطبان تاثیرگذار بوده که همگان منتظر بازگشت وی به نقش لوگان هستند. استن لی در مصاحبه ی اخیر خود بار دیگر امید را برای مخاطبان این شخصیت داستانی به ارمغان آورده است:

من به تازگی صحبتی با هیو جکمن داشتم. نمی دانم درمورد چه چیز هایی حرف زدیم ولی به یاد دارم که از او پرسیدم آیا به زودی تو را دوباره خواهم دید؟ او چیزهایی به من گفت و بحث ما به اتمام رسید. من به این دلیل این سوال را از وی پرسیدم که برایم جای تعجب بود آیا لوگان آخرین باریست که به تصویر کشیده می شود یا خیر که او به من گفت همچنان به آن شخصیت فکر می کند.

همان طور که می دانید، هیو جکمن در آخرین مصاحبه های خود اعلام کرده بود که اگر دنیای مردان اکس با انتقام جویان ترکیب نشود و شخصیت لوگان در کنار ابرقهرمانانی چون مردآهنی، هالک و... قرار نگیرد هرگز بار دیگر به ایفای نقش لوگان نخواهد پرداخت. با این که جزئیات بیشتری از مصاحبه ی استن لی و هیو جکمن در اختیار نیست ولی می توان چنین پنداشت که صحبت های اخیر استن لی 95 ساله بدون شک تاثیر بسزایی در تصمیم گیری جکمن خواهد داشت. حال که شرایط برای ساخت فیلمی با حضور تمام شخصیت های مارول پیش آمده، به احتمال زیاد هیوجکمن نیز آن را مد نظر قرار خواهد داد. نظر شما چیست؟