news-background
news-background

آنیا تیلور-جوی از آزادسازی «خشم زنانه» خود در Furiosa می‌گوید: زبان کریس همسورث را بریدم و یادگاری نگه داشتم

فیلم «فیوریوسا» به تازگی در کن اکران شده است.

«آنیا تیلور-جوی» در مصاحبه جدیدی با «جی‌کیو» می‌گوید در فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» راهی برای آزادسازی «خشم زنانه» خود یافته اما آن صحنه به کات نهایی فیلم راه پیدا نکرده است.

تیلور-جوی که در نقش «امپراتور فیوریوسا» جوان جانشین «شارلیز ترون» شده می‌گوید در یکی از صحنه‌های فیلم زبان شخصیت «دمنتوس» با بازی «کریس همسورث» را می‌برد. این لحظه خشونت‌آمیز به کات نهایی راه پیدا نکرده اما تیلور-جوی می‌گوید زبان مصنوعی بریده شده «دمنتوس» را به یادگار در یک جعبه کوچک پلاستیکی نگهداری می‌کند.

او می‌گوید: «برای من بسیار مهم بود که رویارویی فیوریوسا و دمنتوس جسمانی باشد، و سخت-به-دست-آمده. نیاز داشت؛ این زن نیاز داشت.» تیلور-جوی اضافه می‌کند: «تا مدت‌ها فقط از جانب دیگران خشمگین می‌شدم. همیشه این تصور را درونی می‌کردم که «اشتباهی مرتکب شده‌ام. با من بدرفتاری می‌کنی، چون مشکل از من است.» اما قدردان «فیوریوسا» هستم، چون لحظه‌ای واقعی دارد که به خاطر خودم خشمگین می‌شوم.»

«تام برک»، «نیتان جونز»، «انگس سمپسون»، «کوادن بیلز»، «دنیل وبر» و «لاچی هیوم» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «با سقوط دنیا، فیوریوسای جوان از «مقر سبز مادران بسیار» ربوده شده و اسیر یک گروه موتورسوار به رهبری «وارلرد دمنتوس» می‌شود. آن‌ها با گذر از کویر به یک «دژ» با ریاست «ایمورتان جو» برخورد می‌کنند. در حالی که این دو حاکم ستمگر برای فرمانروایی نبرد می‌کنند، فیوریوسا باید از آزمون‌های بسیار جان سالم به در ببرد و راهی برای بازگشت به خانه بیابد.»

«فیوریوسا» از ۲۴ مه اکران می‌شود و انتظار می‌رود در هفته اول اکران در سراسر دنیا ۸۵ میلیون دلار فروش کند. این پیش‌درآمد برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) در جشنواره کن هفت و نیم دقیقه به صورت ایستاده تشویق شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید