news-background
news-background

سریال Walker پس از چهار فصل در CW کنسل شد

سریال «واکر» برای فصل پنجم بازنخواهد گشت.

شبکه سی‌دبلیو اعلام کرد که سریال «واکر» (Walker) با فصل چهارم به پایان می‌رسد. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای از عوامل و بازیگران سریال به ویژه «جارد پادالکی» قدردانی کرده که دو دهه است در برخی از پربیننده‌ترین سریال‌ها با سی‌دبلیو از جمله «فراطبیعی» (Supernatural) همکاری می‌کند.

پادالکی در اینستاگرام به کنسل شدن سریال واکنش نشان داده و از «خانواده واکر» سپاسگزاری کرده است: «به خاطر سال‌هایی که با این عوامل و بازیگران و این استودیو و این شبکه و این هواداران گذراندم تا ابد لبخند خواهم زد. تا یک ماجراجویی دیگر.»

سی‌دبلیو پیش‌درآمد «واکر: استقلال» (Walker: Independence) را از سوی دیگر پس از یک فصل کنسل اعلام کرده بود. تخمین زده می‌شود که هریک از اپیزودهای «واکر» با بودجه ۵۵۰ هزار دلاری تولید می‌شده اما شبکه برای کاهش هزینه‌ها استراتژی خود را تغییر داده به بیشتر روی محتوای ارزان‌قیمت تمرکز کرده است.

«واکر» بازسازی سریالی به نام «واکر، رنجر تگزاس» است و پادالکی در آن نقش «کوردل واکر» را بازی می‌کند که همسرش را از دست داده و پدر دو فرزند است. او پس از دو سال به خانه برمی‌گردد و می‌بیند که مأموریت‌های او آسان‌تر از مسائل خانوادگی‌اند. دیگر بازیگران سریال «اشلی ریس»، «کیگان آلن» در نقش «لیام واکر» برادر کوچک‌تر کوردل، «میگ پیلگی» در نقش «بونهام واکر» پدر خانواده‌ی واکر، «جنویو پادالکی» همسر واقعی جرد، در نقش همسر کوردل که در فلش‌بک‌ها بودند.

آخرین اپیزود سریال «واکر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «آنا فریک» ۲۶ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید