news-background
news-background

مقامات لس‌آنجلس به تحقیق درباره مرگ متیو پری ادامه می‌دهند؛ کورتنی کاکس: هنوز با او حرف می‌زنم

تحقیقات مقامات لس‌آنجلس درباره مرگ بازیگر سریال «دوستان» ادامه دارد.

مقامات لس‌آنجلس پس از هفت ماه همچنان پیرامون مرگ «متیو پری» بازیگر سریال «دوستان» (Friends) تحقیق می‌کنند. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که هفت ماه پس از درگذشت پری به واسطه مصرف کتامین و غرق شدن در جکوزی منزلش، تحقیقات ادامه دارد و پرسش اصلی این است که چه کسی و چگونه این دارو را به دست پری رسانده.

در این گزارش آمده است: «سازمان مبارزه با مواد (DEA) و پلیس ماه‌هاست درباره این موضوع تحقیق می‌کنند، اما معلوم نیست که تحقیقات آن‌ها در این پرونده به کجا رسیده.» با این حال «تی‌ام‌زی» می‌نویسد پلیس از «برخی از افراد کلیدی هالیوود» بازجویی کرده است.

نام این افراد فاش نشده اما منابع نشریه می‌گوید بازپرس‌ها به سراغ کسانی رفته‌اند که سابقه مصرف مواد مخدر و بدرفتاری دارند. این افراد لزوماً منبع تأمین کتامین برای پری نبوده‌اند اما ممکن است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشند.

«کورتنی کاکس» دیگر بازیگر سریال این هفته در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت هنوز حضور پری را حس می‌کند و گاهی با او حرف می‌زند: «به نظر من او یکی از شوخ‌ترین انسان‌های دنیاست. خیلی شوخی است. واقعاً دل بزرگی دارد. [هرچند] با مشکلاتی دست به گریبان بود. به من زیاد سر می‌زد، اگر باورتان می‌شود. با مادرم، پدرم و متیو حرف می‌زنم. احساس می‌کنم که بسیار از آدم‌ها... ما را هدایت می‌کنند.» او اضافه می‌کند که روح پری «بدون شک همین اطراف است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید