news-background
news-background

مارول تولید یک فیلم لایو-اکشن X-Men را با نویسنده Hunger Games شروع می‌کند

استودیوی مارول یک فیلم لایو-اکشن «ایکس-من» در دست ساخت دارد.

در پی موفقیت سریال انیمیشن «ایکس-من ۹۷» (X-Men ’97)، استودیوی مارول یک فیلم لایو-اکشن «ایکس-من» در دست ساخت دارد و با «مایکل لسلی» نویسنده «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (Hunger Games: The Ballad Of Songbirds and Snakes) وارد مذاکره شده است.

«ددلاین» گزارش داده است که این فیلم در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و هنوز هیچ بازیگری یا کارگردانی به آن ملحق نشده است. «کوین فایگی» مانند همیشه تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود.

پاییز گذشته گزارش شده بود که مارول تولید یک فیلم «ایکس-من» را پس از پایان اعتصابات هالیوود در اولویت قرار خواهد داد. فایگی و دیگر مدیران مارول از آن زمان تاکنون با نویسندگان و فیلمسازان مختلفی ملاقات کرده‌اند اما لسلی به گزینه نهایی تبدیل شده است.

هواداران مارول از سال ۲۰۱۹ وقتی استودیوی فاکس با دیزنی ادغام شد منتظر تولید این پروژه بوده‌اند. «ایکس-من» از سوی دیگر یکی از سودآورترین چندگانه‌های مارول است هرچند «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) در ده‌ها میلیون دلار به فاکس زیان وارد کرد.

سریال انیمیشن «ایکس-من ۹۷» در دیزنی+ بسیار پربیننده بوده و نقدهای مثبتی دریافت کرده است. پس از پخش قسمت پایانی فصل اول این سریال و واکنش‌های مثبت، مارول شاید برای تولید یک لایو-اکشن و احیای ژانر ابرقهرمانی حتی از هواداران هیجان‌زده‌تر باشد.

لسلی جدا از «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» قسمت سوم «حالا مرا می‌بینید ۳» (Now You See Me 3) را نوشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید