news-background
news-background

مارک رافلو در فیلم Crime 101 به کریس همسورث می‌پیوندد

بازیگران نقش «هالک» و «ثور» در یک فیلم جنایی همکاری می‌کنند.

«مارک رافلو» برای پیوستن به اقتباس سینمایی از رمان کوتاه «جرم ۱۰۱»‌ (Crime 101) «دان وینزلو» با بازی «کریس همسورث» با آمازون وارد مذاکره شد. این فیلم قرار است سال آینده در سالن‌های سینما اکران شود.

«جرم ۱۰۱» فیلمی شبیه به «مخمصه» (Heat) «مایکل مان» توصیف شده و سرقت‌های بزرگ از جواهرفروشی‌ها را در سواحل غربی ایالات متحده روایت می‌کند. پلیس سرقت‌ها را به کارتل‌های کلمبیایی متصل می‌کند اما «کارآگاه لو لوبزنیک» فکرهای دیگری در سر دارد و یکی از سارقان را هدف می‌گیرد. «هارپرکالینز» رمان وینزلو را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد.

«ددلاین» گزارش داده است که «بارت لیتون» این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که با همکاری «پیتر استراهن» نوشته کارگردانی خواهد کرد. پیش‌تر قرار بود «پدرو پاسکال» در این فیلم مقابل همسورث ظاهر شود اما پروژه در زمان تمایل او پیشرفت نکرد.

رافلو به تازگی برای «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) سرچ‌لایت نامزد اسکار شده و در حال بازی در مینی‌سریال «وظیفه» (Task) به نویسندگی «برد اینگلزبی» خالق «مر از ایست‌تاون» (Mare Of East Town) است. پروژه بعدی او «میکی ۱۷» (Mickey 17) «بونگ جون هو» و سریال «هال و هارپر» (Hal & Harper) خواهد بود. همسورث و رافلو در «دنیای سینمایی مارول» از جمله فیلم «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) نقش «ثور» و «هالک» را بازی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید