news-background
news-background

تصاویر نادری از خانه مارتین اسکورسیزی به لطف تیک‌تاک دخترش

«فرانچسکا اسکورسیزی» دختر ۲۴ ساله «مارتین اسکورسیزی» تصاویر نادری از خانه پدرش و وسایل سینمایی او در نیویورک در تیک‌تاک منتشر کرده است. کارگردان «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) در این ویدیو به دخترش می‌پیوندد تا یکی از چالش‌های محبوب این شبکه اجتماعی را اجرا کند.

این دو خودشان را «عاشقان سینما» معرفی می‌کنند و در چند بخش نشان می‌دهند که دیوارهای خانه کارگردان پر از پوسترهای سینمایی از جمله ««می‌دانم کجا می‌روم» (I Know Where I'm Going)، «ژست شانگهای» (The Shanghai Gesture) و فیلم درام حقوقی «پرونده پاراداین» (The Paradine Case) است.

فرانچسکا در بخش ابتدایی ویدیو می‌گوید: «ما عاشقان سینما هستیم، البته که پوسترهای سینمایی همه جای خانه ما نصب شده.» صدای فیلمساز سپس از جایی دورتر شنیده می‌شود که دخترش را به شوخی «کارگردانی» می‌کند و می‌گوید: «دوباره بگو. می‌دانی؟ باید بیشتر به داشتن پوسترها افتخار کنی!» وقتی دختر کارگردان جمله را تکرار می‌کند اسکورسیزی می‌گوید: «تأکیدش زیاد بود، کمترش کن.» فرانچسکا پاسخ می‌دهد: «پدر، برای تیک‌تاک است!»

کارگردان سپس مقابل دوربین ظاهر می‌شود تا دوربینی قدیمی را نشان دهد و بگوید: «ما عاشق سینما هستیم، البته که چند دوربین این اطراف داریم.» فرانچسکا و پدرش در ادامه می‌گویند «البته» که صندلی کارگردانی در خانه دارند و شبکه تلویزیونی تی‌سی‌ام که فیلم‌های کلاسیک و تاریخی پخش می‌کند را می‌بینند.

فرانچسکا در بخشی دیگر از ویدیو کلکسیونی از دی‌وی‌دی‌هایشان را نشان می‌دهد که کمدی جاده‌ای «سبقت» (Il Sorpasso) و «فراتر از واقع» (Bigger Than Life) «نیکلاس ری» در میان آن‌ها دیده می‌شوند.

اسکورسیزی دوباره ظاهر می‌شود و می‌گوید: «البته که چند یادبود سینمایی این اطراف داریم. برای مثال، این کفش‌های قرمز از فیلم بسیار خوب «کفش‌های قرمز» (The Red Shoes) محصول ۱۹۴۹.» او پس از نمایش جعبه خالی توضیح می‌دهد: «در حال حاضر، کفش‌های قرمز به نمایشگاهی قرض داده شده. معذرت می‌خواهم!»

فرانچسکا در پایان می‌گوید: «ما عاشقان سینما هستیم، البته که برای ما غیرممکن است یک فیلمساز محبوب را انتخاب کنیم.» دوربین سپس تی-شرت او را نشان می‌دهد که چهره پدرش روی آن نقش بسته.

اسکورسیزی برای بازاریابی «قاتلان ماه گل» چند ویدیو در تیک‌تاک به همراه دخترش منتشر کرد. او در یکی از این ویدیوهای پربیننده معنای اصطلاحات مدرن را یاد گرفت.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید