news-background
news-background

سارا وین کالیز می‌گوید یکی از بازیگران مرد Prison Break روی او آب دهان انداخته است

بازیگر «فرار از زندان» از تجربه بدرفتاری یکی از بازیگران مرد سریال می‌گوید.

«سارا وین کالیز» در مصاحبه با پادکست «ریچل بیلسون» از تجربه «زن‌ستیزی شایع» در هالیوود گفته و به یاد آورده است که «تنها زن اطراف» بودن در سریال «فرار از زندان» (Prison Break) او را با چه چالش‌هایی روبرو کرده است.

کالیز با یک افشاگری بیلسون و «الیویا آلن» دیگر مجری پادکست را غافلگیر می‌کند و می‌گوید: «یعنی، بازیگر مردی در آن سریال بود که توی صورت من آب دهان انداخت. و من فکر می‌کردم: «خدای بزرگ.» او اضافه می‌کند که در پادکستی که به همراه «پل ادلستین» می‌سازد به این موضوع خواهد پرداخت.

کالیز می‌گوید: «یک روز در موردش حرف می‌زنیم، اما اتفاقاتی... اتفاقاتی رخ داد. برای مثال، برخی شب‌ها به خانه می‌رفتم و یک ساعت با همسرم حرف می‌زدم تا سعی نکند کسی را روانه بیمارستان کند.»

«فرار از زندان» در قالب چهار فصل ساخته شده و در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از فاکس روی ایر رفت. آن سریال در سال ۲۰۰۹ با یک اپیزود ویژه به پایان رسید اما فاکس در سال ۲۰۱۸ «فرار از زندان» را با یک مینی‌سریال با بازی «ونتورث میلر»، «دمینیک پرسل»، «پل ادلستین»، «راکموند دانبار» و برخی دیگر از بازیگران قبلی سریال احیا کرد.

کالیز تأکید می‌کند که بعضی از بازیگران مرد سریال «عالی» بوده‌اند و برخی دیگر «کاملاً جنتلمن.» او می‌گوید پادکست سریال حکم یک «دارو» را دارد: «نمی‌خواستم خودم را در این مارپیچ بیندازم که «اجازه دادم با من چه کنند؟ اجازه دادم به من چه بگویند؟ چه چیزی را تحمل کردم؟ چه چیزی را گزارش نکردم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید