news-background
news-background

رایان رینولدز: موافقت مارول با رده سنی بزرگسال Deadpool & Wolverine غافلگیرکننده بود

رینولدز می‌گوید موافقت مارول با رده سنی بزرگسال «ددپول و ولورین» یک «گام بلند» است.

«رایان رینولدز» همزمان با آغاز فروش بلیت‌های «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) در مصاحبه با «فندنگو» می‌گوید موافقت مارول و دیزنی با رده سنی بزرگسال (R) برای این دنباله «غافلگیر‌کننده» بوده است. او می‌گوید: «واقعاً به آن‌ها افتخار می‌کنم که این کار را کردند. به نظر من برای آن‌ها یک گام بلند است.»

رینولدز اضافه می‌کند که است برای روایت داستان این شخصیت و این دنیا، و مشخصاً «لوگان» (Logan) که آن هم یک فیلم با رده سنی بزرگسال است، «راه دیگری برای ساختن این فیلم وجود ندارد» و از اینکه مارول به آن‌ها «آزادی زیادی» داده قدردان است: «واقعاً به ما امکان داد در دنیایی که هر چیزی ممکن است و هر کاری می‌توان کرد، هر کاری که خواستیم و همه کاری بکنیم.»

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر»، و «اما کورین» نقش یک شخصیت شرور افشا نشده را بازی می‌کنند. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) می‌پیوندند.

«ددپول و ولورین» ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید