news-background
news-background

استیو کارل به سریال کمدی جدید نویسنده Ted Lasso در HBO پیوست

کارل به یک سریال کمدی جدید ملحق شد.

«استیو کارل» در یک سریال کمدی ۱۰ اپیزودی که مستقیماً از اچ‌بی‌او سفارش ساخت دریافت کرده با «بیل لارنس» نویسنده و تهیه‌کننده «تد لسو» (Ted Lasso) و «مت تارسس» تهیه‌کننده «گلدبرگ‌ها» (The Goldbergs) ملحق شد.

تارسس و لارنس پس از «اسکراب‌ها» (Scrubs) یک بار دیگر در این سریال کمدی بدون عنوان همکاری خواهند کرد و داستانی درباره یک کالج و رابطه پیچیده یک نویسنده با بازی کارل و دخترش روایت خواهند کرد.

«ایمی گراویت» مدیر برنامه‌های کمدی شبکه‌های مکس و اچ‌بی‌او می‌گوید: «ترکیب استیو کارل و بیل لارنس نوید لحظاتی پر از خنده و شور و فریبندگی را می‌دهد. خوشحالیم که نتیجه این همکاری موعود را پخش می‌کنیم.»

اچ‌بی‌او پس از بسته شدن پرونده «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) «لری دیوید» و «بری» (Barry) به دنبال تولید یک کمدی پربیننده دیگر است. این شبکه اخیراً سفارش ساخت دو اپیزود آزمایشی با بازی «ریچل سنات» و «تیم رابینسون» را صادر کرده است.

لارنس با سریال «تد لسو» اپل تی‌وی+ برنده امی شده و «میمون بد» (Bad Monkey) با بازی «وینس وان» را به زودی در همین پلتفرم استریم خواهد داشت. کارل به تازگی احتمال بازگشت به بازسازی «اداره» (The Office) را رد کرده و به سریال کمدی «چهار فصل» (The Four Seasons) «تینا فی» ملحق شده است. او در سریال «بیمار» (The Patient) اف‌ایکس و «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل تی‌وی+ دیده شده و در فیلم «کاش» (IF) «جان کرازینسکی» و «من نفرت‌انگیز ۴» (Despicable Me 4) صداپیشگی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید