news-background
news-background

اولین تصویر از لیسا کودرو در سریال کمدی علمی-تخیلی Time Bandits

«سارقان زمان» تابستان امسال پخش خواهد شد.

اپل تی‌وی+ اولین تصویر از «لیسا کودرو» در سریال «سارقان زمان» (Time Bandits) را رونمایی کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که بازیگر سریال «دوستان» (Friends) در نقش پنه‌لوپه بازی می‌کند. «تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) پس از سریال‌های «پرچم ما یعنی مرگ» (Our Flag Means Death)، «سگ‌های منطقه اختصاصی» (Reservation Dogs) و «در تاریکی چه می‌کنیم» (What We Do In the Shadows) با «سارقان زمان» به تلویزیون بازگشته است.

این مجموعه تلویزیونی اقتباسی است از فیلم «سارقان زمان» (Time Bandits) به کارگردانی «تری گیلیام» که در سال ۱۹۸۱ اکران شد. این سریال از سال ۲۰۱۹ و روزگار خوش ماقبل پاندمی در دست ساخت بود. فیلم گیلیام با بازی «شان کانری» و «جان کلیس» داستان سفر «کوین» ۱۱ ساله در زمان را روایت می‌کرد که یک شب با شش کوتوله‌ای در کمد لباس‌هایش برخورد می‌کند. آن‌ها نقشه‌ای را ربوده‌اند که حفره‌های فضا-زمان را ترسیم کرده است و هر کسی می‌تواند با استفاده از آن به عصر دیگر سفر کند. آن‌ها با شخصیت‌های تاریخی و خیالی مختلفی از جمله «رابین هود»، «ناپلئون بناپارت» روبرو می‌شوند، در حالی که صاحب نقشه به دنبال پس گرفتن نقشه است.

«کال-ال تاک»، «شارلین یی»، «کیرا تامپسون»، «ریچل هوس»، «راجر جین اسنجیوموا» و «تایگ مورفی» دیگر بازیگران سریال «سارقان زمان» خواهند بود. وایتیتی دو قسمت اول این «سارقان زمان» را کارگردانی کرده و یکی از تهیه‌کنندگان سریال است.

اپل تی‌وی+ سریال «سارقان زمان» را ۲۴ ژوئیه پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید