news-background
news-background

انتشار تیزر جدید Deadpool and Wolverine همزمان با آغاز فروش بلیت

«ددپول و ولورین» کمتر از دو ماه آینده اکران می‌شود.

مارول با انتشار تیزر جدید «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) اعلام کرد که پیش‌فروش بلیت‌های فیلم آغاز شده است. این استودیو امیدوار است با این دنباله ناکامی چند فیلم گذشته را جبران کند.

«شان لوی» پیش‌تر در مصاحبه با «اسکرین رنت» در سینماکان توضیح داده بود که اگرچه این فیلم با بازی «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» سومین قسمت چندگانه «ددپول» است اما «ددپول ۳» نیست: «درباره خلق داستان «ددپول و ولورین» هر روز احساس کردم که از امتیاز ویژه‌ای برخوردار شده‌ام چون از دو ستاره بزرگ سینما در نقش‌های نمادینشان حرف می‌زنیم. از طرفی برای من یک فرصت بود. سومین فیلم «ددپول» است اما «ددپول ۳» نیست. و سعی نمی‌کند هیچ چیزی را از دو فیلم اول تقلید کند. فیلم‌های فوق‌العاده‌ای بودند اما این فیلم یک ماجراجویی دو نفره است.»

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر»، و «اما کورین» نقش یک شخصیت شرور افشا نشده را بازی می‌کنند. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) می‌پیوندند.

شایعه بازی «تیلور سوییفت» در نقش «دزلر» و بازگشت «سباستین استن» در این فیلم نیز شنیده شده است. سال گذشته این شایعه دیگر شنیده شد که «هنری کویل» بازیگر «سوپرمن» و «ویچر» (The Witcher) نقش نسخه‌ای از شخصیت «ولورین» را در «ددپول و ولورین» بازی کرده و به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده است.

«ددپول و ولورین» ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید