news-background
news-background

دمی مور در کن از تجربه برهنگی کامل و ۶ ساعت گریم در فیلم The Substance گفت

«دمی مور» در کنفرانس مطبوعاتی «ماده» (The Substance) از تجربه برهنگی کامل در یکی از صحنه‌های فیلم مقابل «مارگارت کوالی» گفته است. این بازیگر ۶۱ ساله که برای «ماده» نقدهای مثبتی دریافت کرده می‌گوید در این صحنه «آسیب‌پذیر» بوده اما همکارانش باعث شده‌اند احساس «امنیت» کند.

«ماده» زنی میانسال با بازی «دمی مور» را دنبال می‌کند که حسرت زیبایی دوران جوانی خود را می‌خورد و در جست‌وجوی ماده‌ای است که می‌تواند رؤیایش را محقق کند. کوالی که در اولین کلیپ فیلم دیده نمی‌شود نقش نسخه جوان‌تر زن را بازی می‌کند. «دنیس کویید»، «هوگو دیه‌گو گارسیا»، «فیلیپ شورر» و «جوزف بالدراما» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

مور می‌گوید: «سطح آسیب‌پذیری و برهنگی لازم برای روایت داستان واقعاً آشکار بود. و تجربه بسیار آسیب‌پذیری بود و نیازمند حساسیت و گفت‌وگوی بسیار زیاد درباره اینکه می‌خواهیم چه دستاوردی داشته باشیم.»

او اضافه می‌کند که کوالی در فیلمبرداری این صحنه‌های به او کمک کرده است: «همکار بسیار خوبی داشتم که در کنارش احساس امنیت زیادی می‌کردم. بدیهی است که - برهنه - به یکدیگر بسیار نزدیک بودیم و درباره اینکه آن لحظات چقدر بی‌معنی بودند شوخی‌های زیادی کردیم. اما نهایتاً، هدایت کردن ارتباط و اعتماد مقابل اهمیت دارد.»

مورد درباره ظاهر شخصیتش در بخش‌های پایانی فیلم می‌گوید: «بسیار عجیب بود. پس از شش ساعت گریم سگم همچنان من را می‌شناخت.» او از سگی به نام پیلاف مي‌گوید که در چند هفته اخیر مور را در چند رویداد از جمله کن همراهی کرده است.

نقش مرد «کثافت» فیلم را «دنیس کویید» بازی می‌کند که قرار بود به «ری لیوتا» سپرده شود. کویید می‌گوید این فیلم را به آن بازیگر فقید تقدیم می‌کند: «این نقش را به ری لیوتا تقدیم می‌کنم که قرار بود آن را بازی کند. درست دو سال پیش از دنیا رفت، بنابراین مایلم از او یادی کنم. بازیگر بی‌نظیری بود.»

فیلم «ماده» حدود ۱۳ دقیقه به صورت ایستاده تشویق شده و امتیاز آن در «راتن تومیتوز» به ۱۰۰ درصد رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید