news-background
news-background

فیلم The Substance دمی مور ۱۳ دقیقه در کن تشویق شد

اولین فیلم «دمی مور» در بخش مسابقه جشنواره کن یکشنبه شب این هفته با تشویق پرشور و طولانی حضار روبرو شد. این فیلم هارر موسوم به «ماده» (The Substance) با بازی مور، «مارگارت کوالی»، «دنیس کویید» و کارگردانی «کورالی فارژه» فرانسوی  ۱۱ تا ۱۳ دقیقه به صورت ایستاده تشویق شد و رکورد طولانی‌ترین تشویق این دوره را شکست.

این فیلم که یک بادی هارر فمینیستی توصیف شده درباره محصول جدیدی است که افراد را به زیباترین نسخه از خودشان تبدیل می‌کند. فارژه پس از اکران فیلم از «تی‌یری فرمو» دبیر جشنواره کن سپاسگزاری کرد و گفت: «تجربه بی‌نظیری بود.»

مور اضافه می‌کند:‌ «این اولین فیلم من است که در کن اکران می‌شود. خیلی خوشحالم که اینجا هستم. کمی خسته‌ام - پرالتهاب بود.»

«ماده» زنی میانسال با بازی «دمی مور» ۶۱ ساله را دنبال می‌کند که حسرت زیبایی دوران جوانی خود را می‌خورد و در جست‌وجوی ماده‌ای است که می‌تواند رؤیایش را محقق کند. کوالی که در اولین کلیپ فیلم دیده نمی‌شود نقش نسخه جوان‌تر زن را بازی می‌کند. «دنیس کویید»، «هوگو دیه‌گو گارسیا»، «فیلیپ شورر» و «جوزف بالدراما» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

مور پیش از اکران فیلم درباره بازیگری در هالیوود به عنوان یک زن پا به سن گذاشته می‌گوید: «به نظر من مهمترین مسئله این است که خودتان را حفظ کنید نه اینکه دنیا شما را حفظ کند... و این دقیقاً داستان «ماده» است - این نوع نگاه مردانه از زنان آرمانی که ما زنان به دامش افتاده‌ایم... و فکر می‌کنم در حال تغییر هستیم. در حال تجربه کردن این تغییر هستیم.»

موبی امتیاز پخش این فیلم را پیش از برگزاری جشنواره کن خریداری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید