news-background
news-background

چشم کوین کاستنر با ۱۱ دقیقه تشویق فیلم وسترن Horizon: An American Saga در کن گریان شد

«افق» به کارگردانی «کوین کاستنر» در جشنواره کن اکران شد.

فیلم وسترن «افق: یک سرگذشت‌نامه آمریکایی» (Horizon: An American Saga) با بازی و کارگردانی «کوین کاستنر» یکشنبه این هفته در جشنواره کن با بیش از ۱۱ دقیقه تشویق ایستاده روبرو شد. این فیلم سه ساعته بخش اول از چهارگانه‌ای است که کاستنر می‌گوید برای ساختن دنباله‌هایش بودجه کافی ندارد اما به هر حال آن‌ها را می‌سازد.

«افق» یک دوره ۱۵ ساله از پیش از جنگ داخلی آمریکا تا سال‌های پس از آن را پوشش خواهد داد و هم بر روی نیروهای مهاجم و هم گروه‌های بومی تمرکز می‌کند. «افق» اولین فیلم بلند کاستنر پس از «چراگاه آزاد» (Open Range) است که در سال ۲۰۰۳ اکران شده بود.

کاستنر که از تشویق بینندگان فیلم احساساتی به نظر می‌رسید گفت: «چه مردم خوبی. چه لحظه خوبی، نه فقط برای من، بلکه برای بازیگرانی که با من آمده‌اند، کسانی که به من اعتماد کردند و به همکاری ادامه دادند. حرفه جالبی است، و خوشحالم که پیدایش کرده‌ام. اینجا نظیر ندارد - هرگز فراموشش نمی‌کنم. همین‌طور فرزندانم. من این فیلم را ساختم... اما دیگر فیلم من نیست، فیلم شماست، و این را از لحظه‌ای که تمام شد می‌دانستم.» او اضافه می‌کند: «سه قسمت دیگر باقی مانده.»

کاستنر این هفته علاوه بر حضور در فتوکال جشنواره کن، نشان «هنر و ادب» فرانسه را از «راشیدا داتی» وزیر فرهنگ فرانسه دریافت کرد.

علاوه بر کاستنر، «جنا مالون»، «سی‌ینا میلر»، «سم ورثینگتون»، «ابی لی»، «جیووانی ریبیسی»، «ویل پتن»، «کیتلین کویینلن»، «لوک ویلسون»، «ایزابل فرمن»، «توماس هیدن چرچ»، «جیمی کمبل بوور»، «الخاندرو ادا»، «تانکا مینز»، «مایکل روکر»، «الا هانت»، ««جف فیهی»، «تام پین»، «ویس چیف تام گینی»، «مایکل آنگارانو»، «کالین کاینینگهام»، «اسکات هیز»، «انگس مک‌فدین»، «داگلاس اسمیت»، «جان بیورز»، «اوون کرو شو»، «دنی هیوستن»، «لری بگبی»، «دالتون بیکر»، «دیل دیکی»، «هیز کاستنر»، «جیمز لاندری هیبرت»، «نایومی ویندرز» و «آستین آرچر» در این دو فیلم دیده خواهند شد.کرده‌اند.

قسمت اول «افق» ژوئن ۲۰۲۴ و قسمت دوم اوت ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید