news-background
news-background

فیلم Emilia Perez ژاک اودیار با ۹ دقیقه رکورد تشویق ایستاده کن هفتاد و هفتم را شکست

فیلم «امیلیا پرز» (Emilia Perez) به کارگردانی «ژاک اودیار» شنبه شب در چهارمین روز جشنواره کن هفتاد و هفتم با نه تا یازده دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد و رکورد این دوره را شکست. این فیلم با بازی «سلنا گومز»، «زویی سالدانا» و «ادگار رامیرز» نقدهای مثبتی دریافت کرده و یکی از بخت‌های دریافت «نخل طلا» است.

این موزیکال کمدی در مورد هویتی «ال چاپو»-گونه است که برای فرار از چنگ قانون جنسیت خود را تغییر می‌دهد. او ده سال بعد دلتنگ فرزندانش می‌شود و به عنوان یک عمه نزد آن‌ها می‌رود. «کارلا سوفیا گاسکون» بازیگر زن اسپانیایی تراجنسیتی این فیلم است.

«ورایتی» گزارش داده است که گومز با تشویق حضار احساساتی می‌شود، اودیار کلاه همیشگی‌اش را به سمت بالکن تکان می‌دهد و رامیرز و سالدانا یکدیگر را به گرمی در آغوش می‌گیرند.

اودیار در سال ۲۰۱۰ با «پیامبر» (A Prophet) برنده جایزه بزرگ جشنواره کن شده و در سال ۲۰۱۲ با «زنگار و استخوان» (Rust and Bone) برای نخل طلای این فستیوال رقابت کرده است. فیلم «دیپان» (Dheepan) او در سال ۲۰۱۵ برنده نخل طلا شده است. این کارگردان سه سال پیش با «پاریس، منطقه سیزدهم» (Paris, 13th District) به کن رفت. سالنانا در سال ۲۰۱۳ با «پیوند خونی» (Blood Ties) و گومز در سال ۲۰۱۹ با «مردگان نمی‌میرند» (The Dead Don’t Die) به کن سفر کرده بودند.

پیش از «امیلیا رز» بهترین نقدهای این دوره را «انواع مهربانی» (Kinds of Kindness) «یورگوس لانتیموس» با بازی «اما استون» دریافت کرده بود.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید