news-background
news-background

دومین تریلر A Quiet Place: Day One: روزی که دنیا در خاموشی فرو رفت

«مکانی آرام: روز یکم» تابستان امسال اکران خواهد شد.

استودیوی پارامونت تریلر دوم فیلم «مکانی آرام: روز یکم» (A Quiet Place: Day One) منتشر کرد. قسمت اول «مکانی آرام» در سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۳۴۱ میلیون دلار فروخت. قسمت دوم با بازی «امیلی بلانت» و «کیلین مورفی» در سال ۲۰۲۰ به فروش ۳۰۰ میلیون دلاری نزدیک شد.

این فیلم به کارگردانی «مایکل سارنوسکی» (Pig) داستانی در مورد خانواده ابت روایت نمی‌کند و بر اساس ایده اریجینال «جان کرازینسکی» کارگردان و بازیگر قسمت اول ساخته شده است. «روز یکم» نشان می‌دهد که چگونه ساکنین زمین از جمله زنی به نام سم با هجوم بیگانگان فضایی یاد می‌گیرند سکوت کنند و با ویرانی‌ها و هرج‌ومرج کنار بیایند. «لوپیتا نیانگو»، «الکس ولف»، «جوزف کویین»، «جایمن هونسو» و «دنیس اوهر» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

قسمت سوم «مکانی آرام» به کارگردانی «جان کرازینسکی» فیلم دیگری از این چندگانه است که در پارامونت در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. «مکانی آرام» اول در حالی که با بودجه ۴ میلیون دلاری تولید شده بود، پس از دو هفته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در ایالات متحده فروخت. «مکانی آرام ۲» یکی از اولین فیلم‌هایی بود که به دنبال بازگشایی سالن‌های سینما پس از پاندمی اکران شد و ۲۹۷ میلیون دلار در سراسر دنیا بلیت‌فروشی کرد. «امیلی بلانت»، «میلیسنت سیمونز»، «نوآح جوپ»، «کیلین مورفی» و «جایمون هونسو» از جمله بازیگران این فیلم بودند.

«مکانی آرام: روز یکم» ژوئن آینده اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید