news-background
news-background

تریلر فیلم Firebrand با بازی آلیسیا ویکاندر و جود لا

«جود لا» در «فتنه‌انگیز» نقش «هنری هشتم» را بازی کرده است.

اولین تریلر فیلم «فتنه‌انگیز» (Firebrand) با بازی «آلیسیا ویکاندر» و «جود لا» یک سال پس از نمایش در کن رونمایی شد. این فیلم تاریخی به کارگردانی «کریم عینوز» فیلمساز برزیلی-الجزایری با هشت دقیقه تشویق ایستاده روبرو شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. «ادی مارسان»، «سم رایلی»، «سایمون راسل بیل» و «ارین دوهرتی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

فیلم روان‌شناسانه «فتنه‌انگیز» بر زندگی «هنری هشتم» پادشاه انگلستان تمرکز می‌کند که که زنان پرشماری به همسری گرفته بود اما آنان را به دلیل اینکه نمی‌توانستند برایش پسری به دنیا آورند کشت یا تبعید کرد. لا در نقش پادشاه بریتانیایی و ویکاندر در نقش آخرین همسر او «ملکه کاترین پار» مقابل دوربین رفته‌اند. داستان فیلم از زاویه دید شخصیت پار روایت خواهد شد که کوشید شاه را تشویق کند پروتستان شود در حالی که در آن زمان پروتستان‌ها را دستگیر، شکنجه و اعدام می‌کردند.

لا در جشنواره کن گفته بود عطرهای برای این نقش به خود زده تا بوی «خون، مدفوع و عرق» بگیرد: «ماجراهایی شنیده‌ام که بوی هنری هشتم را از چند اتاق آن‌طرف‌تر می‌شد حس کرد چون پای او عفونت کرده بود. از روغن گل سرخ برای از بین بردن بو استفاده می‌کرده‌اند. فکر کردم اگر بوی بدی داشته باشم تأثیر زیادی می‌گذارد.» عینوز تأیید می‌کند: «وقتی جود وارد صحنه می‌شد وحشتناک بود.»

او در مورد چگونگی بازی در نقش چنین شخصیت شروری می‌گوید: «با او به عنوان یک انسان شروع کردم… ضعف‌های جسمانی همراه او و اینکه چطور با آن‌ها کنار می‌آمده… او تبدیل می‌شود به یک فرد، نه قابل‌درک، بلکه قابل‌همدردی. به عنوان یک پسر و یک جوان با او شروع کردم.» «فتنه‌انگیز» ۱۴ ژوئن در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید