news-background
news-background

سالن نمایش فیلم Garfield به رینگ بوکس تبدیل شد – ویدیو

اکران انیمیشن «گارفیلد» در اسپانیا به درگیری خشونت‌آمیزی کشیده شد.

سینماروهایی که به دیدن فیلم انیمیشن «گارفیلد» (Garfield) رفته بودند با دیدن یک درگیری خشن وحشت کردند. در ویدیویی که از این درگیری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده دو مرد در یک سالن سینما در اسپانیا دیده می‌شوند که در زمان اکران «گارفیلد» به یکدیگر حمله می‌کنند.

«آنتونیو بارول» بوکسور اسپانیایی و قهرمان شش دوره سطح آماتور می‌گوید این زد و خورد وقتی به وجود می‌آید که یک سینمارو او را تهدید می‌کند. این بوکسور حرفه‌ای می‌گوید نتوانسته خودش را کنترل کند.

بارول به «رادیواستادیو نوچه» می‌گوید: «همه‌چیز به هرج‌ومرج و فاجعه تبدیل شد. آن مرد شروع کرد به تهدید کردن من و بد و بدتر شد تا اینکه تصمیم گرفتم پایین بروم. نتوانستم خودم را کنترل کنم و اتفاقی افتاد که در ویدیو می‌بینید.»

این ویدیو نشان می‌دهد که بارول با مشت‌های پی‌درپی به مرد ضربه می‌زند و او را به زانو در می‌آورد پیش از آنکه یک سینماروی دیگر آن‌ها را جدا کند. بارول به خاطر این رفتار عذرخواهی کرده است: «در سینما و به صورت علنی عذرخواهی کردم چون به آن تصاویر افتخار نمی‌کنم. آنچه در ویدیو نشان داده می‌شود شخصیت من نیست. [اگر دوباره این اتفاق تکرار شود] از حراست می‌خواهم او را ببرد. اگر حراست به موقع آمده بود این اتفاق رخ نمی‌داد.»

فیلم «گارفیلد» با صداپیشگی «کریس پرت» داستانی درباره یک گربه نارنجی تنبل و بدبین و رابطه‌ او با صاحبش «جان آرباکل» را روایت می‌کند. سونی فیلم «گارلفیلد» را ۲۴ مه در آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید