news-background
news-background

رزاموند پایک به فیلم Now You See Me 3 پیوست

پایک در فیلم «حالا مرا می‌بینید ۳» نقشی کلیدی بازی می‌کند.

«رزاموند پایک» برنده امی و گلدن گلوب به فیلم «حالا مرا می‌بینید ۳» (Now You See Me 3) ملحق شد. پایک برای یک نقش «محوری» به این دنباله پیوسته است.

پیش‌تر تأیید شده بود که «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «مورگان فریمن»، «آیلا فیشر» و «دیو فرانکو» در نقش‌های قبلی ظاهر خواهند شد. «جاستیس اسمیت» بازیگر فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves)، «دمینیک سسا» بازیگر فیلم «جاماندگان» (The Holdovers) و «آریانا گرینبلات» بازیگر فیلم «باربی» (Barbie) پیش‌تر به قسمت سوم پیوسته بودند.

از داستان قسمت سوم جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود این دنباله بار دیگر حقه‌های جدید گروه «چهار اسب‌سوار» در دنیای شعبده‌بازی به تصویر بکشد و نسل جدیدی از تردستان را معرفی کند.

پایک اخیراً در «سالتبرن» (Saltburn) به کارگردانی «امرالد فنل» دیده شده و نامزدی بفتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش مکمل را به دست آورده است. او که از سال ۲۰۲۱ در سریال فانتزی «چرخ زمان» (The Wheel of Time) پرایم ویدیو بازی می‌کند، به زودی در «جاده مقدس» (Hallow Way) به کارگردانی «بابک انوری» و «در ابهام» (In the Grey) «گای ریچی» دیده خواهد شد.

«روبن فلایشر» برای «حالا مرا می‌بینید ۳» روی صندلی کارگردانی می‌نشیند در حالی که «اریک وارن سینگر»، «سث گراهام اسمیت»‌ و «مایک لسلی» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید