news-background
news-background

پل والتر هاوزر در فیلم Fantastic Four مارول

بازیگر «ریچارد جول» به «چهار شگفت‌انگیز» پیوست.

«پل والتر هاوزر» پس از ریبوت «سلاح عریان» (Naked Gun) پارامونت، به ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) مارول پیوسته است. از نقش هاوزر جزئیاتی درز نکرده اما او در این فیلم با «پدرو پاسکال» در نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز»، «ونسا کربی» در نقش «سو استورم» یا «زن نامرئی»، «جوزف کویین» در نقش «جانی استورم» یا «مشعل انسانی»، «ایبان ماس باکراک» در نقش «بن گریم» یا «موجود» و «جولیا گارنر» در نقش «سیلور سرفر» همکاری خواهد کرد.

«مت شکمن» که «وانداویژن» (WandaVision) را در کارنامه دارد کارگردان و «جاش فریدمن»، «جف کپلان» و «ایان اسپرینگر» نویسندگان فیلم خواهند بود و پروژه از تابستان آینده فیلمبرداری می‌شود.

بازیگر «ریچارد جول» (Richard Jewel) به تازگی در ریبوت «سلاح عریان» به «لیام نیسون» و «پاملا اندرسونن ملحق شده و اخیراً به فیلم بیوگرافی «کریس فارلی» به کارگردانی «جاش گد» پیوسته است. او در «وارونه ۲» (Inside Out 2) در نقش «شرمساری» صداپیشگی کرده و در «آمریکانا» (Americana) به کارگردانی «تونی توست» با «سیدنی سویینی» همکاری کرده است. فیلم بعدی او «مفسدان» (The Instigators) اپل با بازی «مت دیمون» و «کیسی افلک» خواهد بود.

ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید