news-background
news-background

آنیا تیلور-جوی، کریس اوانز، سلما هایک و برندن فریزر در فیلم Sacrifice

یکی از فیلم‌های پرستاره‌ای که در جشنواره کن به فروش گذاشته می‌شود معرفی شد.

«آنیا تیلور-جوی»، «کریس اوانز»، «سلما هایک» و «برندن فریزر» به فیلم «قربانی» (Sacrifice) به نویسندگی و کارگردانی «رومن گاوراس» ملحق شدند. «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم همچون «آتنا» (Athena) داستانی با مضمون آنارشی روایت می‌کند با این حال لحنی طنزآمیزتر از «آتنا» خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم از سپتامبر آینده آغاز می‌شود.

اولین فیلم انگلیسی زبان گاوراس درباره یک نمایشگاه خیریه است که هدف هجوم خشونت‌آمیز یک گروه تندرو قرار می‌گیرد که به دنبال تحقق یک پیش‌گویی است.

تیلور-جوی که امسال در جشنواره کن فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» را خواهد داشت در حالی که اوانز پس از وداع با نقش «کاپیتان آمریکا» در «رد وان» (Red One) با «دووین جانسون» همکاری کرده و به «عزیزم نکن» (Honey Don't) «ایتان کوئن» پیوسته است. فریزر پس از دریافت اسکار با «نهنگ» (The Whale) سال گذشته در «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» دیده شده و هایک در «بدون خون» (Without Blood) به کارگردانی «انجلینا جولی» مقابل دوربین رفته است.

«رومن گاوراس» فرزند «کوستا گاوراس» (Z) است و پس از کارگردانی موزیک ویدیو به فیلمسازی بلند روی آورد. او که به همراه «ویل آربری» نویسنده «قربانی» است می‌گوید: «از یک ایده بسیار ساده شکل گرفت، ایده‌ای که هر وقت به آن رویدادها می‌روید، چه کن باشد چه یک رویداد خیریه با همه آن آدم‌ها، جنبه شرور شخصیت من، و شاید مخاطبی که آن رویدادها را نظاره می‌کند، دوست دارد اتفاق بسیار بدی رخ دهد. وقتی آدم‌های پرزرق و برق و همه آن درخشش را می‌بینید، دوست دارید آن لحظه دچار یک چرخش شود. من با اساطیر یونان بزرگ شده‌ام. در کودکی به جای دیدن فیلم‌های جدید، والدین من از داستان‌های یونانی می‌گفتند، وقتی مادری فرزندانش را می‌خورد و برای آتشفشان‌ها قربانی می‌کند. آن مسائل من را تغذیه کردند و باعث شدند این ایده گروهی از جوانان با عقاید بسیار معین که از یک نظام عقیدتی اساطیری می‌آید در من شکل بگیرد. در فیلم گرایش به طنز وجود دارد و ویل در گزنده ساختن لحن شخصیت‌ها و انسانیت آن‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. برای همکاری با این بازیگران هیجان‌زده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید