news-background
news-background

کریستن استوارت و اسکار آیزاک به فیلم خون‌آشامی Flesh of the Gods پیوستند

استوارت و آیزاک به فیلم جدید کارگردان «مندی» ملحق شدند.

«کریستن استوارت» و «اسکار آیزاک» به فیلم خون‌آشامی و تریلر «گوشت خدایان» (Flesh of the Gods) به کارگردانی «پانوس کوسماتوس» ملحق شدند. فیلم جدید کارگردان «مندی» (Mandy) در «بازار فیلم کن» فروخته خواهد شد.

«اندرو کوین واکر» که با فیلم کلاسیک «هفت» (Se7en) شناخته می‌شود فیلمنامه این فیلم را به نگارش درآورده و «آدام مک‌کی» یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است.

داستان فیلم درباره زوجی به نام رائول و الکس با بازی آیزاک و استوارت که هر شب از آسمان‌خراش خود هبوط می‌کنند و در لس‌آنجلس دهه ۱۹۸۰ پرسه می‌زنند. رائول و الکس وقتی با زنی مرموز برخورد می‌کنند وارد دنیای شکوهمند و سورئالیستی هدونیسم، هیجان و خشونت می‌شوند.

در بیانیه کارگردان آمده است: ««گوشت خدایان» مانند خود لس آنجلس دربرگیرنده قلمرو مرزی میان خیال و کابوس است. «گوشت» هم زننده و هم افسون‌کننده است و شما را به سفر جاده‌ای لذت‌بخشی به دل جهنم درخشنده می‌برد.»

استوارت آخرین بار در «عشق دروغ خونریزی» (Love Lies Bleeding) به کارگردانی «رز گلس» دیده شده و آیزاک که با کمپانی مد جین مدیا همسرش تهیه‌کننده فیلم است آخرین بار در سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) دیده شده و در فیلم «فرانکنشتاین» (Frankenstein) «گی‌یرمو دل تورو» نقش «دکتر فرانکنشتاین»‌ را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید